Logo AIVD
Vzdělávací kurz

Vzdělávací kurz: Profesionální vedoucí skladu

Řízení zásob a pracovníků + vychytávky pro manažery skladu

Termín: 18. 6. 2019 - 9. 7. 2019
Místo konání: Hotel Troja

Trápí vás nedostatek místa na skladu? Chcete minimalizovat čas nutný na nakládku, vykládku a zkompletování zboží? Efektivně vést váš tým skladníků a optimalizovat jejich počet? Vzdělávací kurz prostřednictvím moderních metod a případových studií řeší aktuální problematické oblasti: od optimalizace počtu skladníků na jednotlivých směnách, přes účinné řízení zásob po informační podporu pro řízení skladu!

18 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl kurzu:

    Kurz je zaměřen na nejdůležitější oblasti práce vedoucího skladu a soustředí se na jejich zdokonalení v praxi. Obsah kurzu vychází z nejčastějších problémů a pomáhá najít cestu k jejich řešení.

    Zásoby v každém podniku jsou „nutným zlem“. Bez zásob ale žádná firma fungovat nemůže. Je-li však správně nastavena jejich optimální výše, pak je nepsanou povinností interní logistiky postarat se o to, aby hladce a s minimálními náklady zásoby protékaly skladem. Je nutné zabezpečit, aby technika a lidé pracující ve skladech byli efektivně řízení a využívaní.

    V rámci kurzu uvidíte ukázky nejlepší praxe v oblasti řízení skladových procesů a v oblasti technologické a informační podpory těchto procesů. V diskusi pak máte možnost srovnat váš systém skladování s touto nejlepší praxí a s praxí ostatních účastníků kurzu.

    Výhody kurzu:

    • Poradíte si s malou kapacitou skladu, neefektivními skladníky i skladovými manky
    • Zrychlíte skladové operace
    • Dozvíte se, jak nejlépe uspořádat sklad a ušetřit místo
    • Naučíte se řídit a optimalizovat zásoby
    • Dokážete i s minimem nákladů zavést řídící informační systém
    • Optimalizujete počet skladníků na jednotlivých směnách
    • Zvládnete odměňování pracovníků i přiřazování úkolů levou zadní

    Více informací naleznete v programu kurzu.

    Komu je kurz určen:

    Kurz Profesionální vedoucí skladu je určen manažerům interní logistiky firem a vedoucím pracovníkům skladových provozů všech výrobních a obchodních firem a obecně všech organizací, kde jsou provozovány sklady.

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům (přístup k online i offline verzi všech webinářů) a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek.

    PODROBNÝ PROGRAM VZDĚLÁVACÍHO KURZU

    1. MODUL: Seminář 18. 6. 2019 (9:00–15:30) 

    Organizace a efektivní řízení skladu

    Příjem a zaskladnění zboží
    Vychystání zboží
    Kompletace, balení a expedice zboží
    Identifikace skladovaných položek
    Postupy a principy inventarizace
    Layout skladu
    Vyhodnocení efektivnosti chodu skladu

    2. MODUL: Seminář 25. 6. 2019 (9:00–15:30) 

    Řízení a optimalizace zásob

    Terminologie řízení zásob – základní pojmy
    ABC analýza zásob
    Analýza rozptylu poptávky – XYZ analýza
    Analýza sezónnosti a trendu
    Optimalizace pojistné zásoby
    Optimalizace obratové zásoby
    Volba nákupního objednávkového systému
    Nastavení parametrů pro řízení zásoby – praktické ukázky

    3. MODUL: samostudium

    Řízení lidských zdrojů

    Metody časového snímkování logistických procesů a činností
    Přiřazování procesů a činností jednotlivým rolím operátorů skladů
    Odměňování skladníků podle výkonové normy
    Plán školení a vzdělávání skladníků

    4. MODUL: Seminář 9. 7. 2019 (9:00–15:30) 

    Informační podpora pro řízení skladového provozu

    Požadavky na funkcionalitu WMS, sestavení katalogu požadavků na WMS – případová studie
    Multikriteriální hodnotová analýza při výběru dodavatele WMS
    Logistické technologie
    Identifikace skladovaných položek (čárové kódy, QR kódy, RFID)
    Automatizovaný skladový systém, bezobslužné vozíky, balící a kompletační linky

    5. MODUL: Závěrečný test s výběrem z možných odpovědí (do 26. 7. 2019)

    Udělení certifikátu je podmíněno 70% úspěšností v závěrečném testu 

    Ing. Radek David, ALog.

    Ing. Radek David, ALog. je odborným konzultantem a projektovým manažerem pro oblast logistiky u firmy LOGICON partner s.r.o. Je zakládající člen Komory logistických auditorů. Manažerské zkušenosti získal v pozicích jednatele společnosti KONPRO, vedoucího ostravské pobočky IMADOS Logistic a v roli vedoucího odboru logistiky České pošty. Jeho specializací je oblast řízení zásob, nákup, logistický audit, dynamická simulace a reengineering logistických procesů. Publikoval odborné články v časopise Logistika.

    Hotel Troja

    Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Kudy?

    a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

    b) metrem

      • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 1, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

    c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

    d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

    Parkování

    Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

    Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

    Mapa