Logo AIVD
Vzdělávací kurz

Online kurz: Profesionální vedoucí skladu

Řízení zásob a pracovníků + vychytávky pro manažery skladu

Termín: 12. 5. 2020 - 28. 5. 2020
Místo konání: Online – živý přenos

Trápí vás nedostatek místa na skladu? Chcete minimalizovat čas nutný na nakládku, vykládku a zkompletování zboží? Efektivně vést váš tým skladníků a optimalizovat jejich počet? Vzdělávací kurz prostřednictvím moderních metod a případových studií řeší aktuální problematické oblasti: od optimalizace počtu skladníků na jednotlivých směnách, přes účinné řízení zásob po informační podporu pro řízení skladu!

18 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl online kurzu:

Kurz je zaměřen na nejdůležitější oblasti práce vedoucího skladu a soustředí se na jejich zdokonalení v praxi. Obsah kurzu vychází z nejčastějších problémů a pomáhá najít cestu k jejich řešení.

Zásoby v každém podniku jsou „nutným zlem“. Bez zásob ale žádná firma fungovat nemůže. Je-li však správně nastavena jejich optimální výše, pak je nepsanou povinností interní logistiky postarat se o to, aby hladce a s minimálními náklady zásoby protékaly skladem. Je nutné zabezpečit, aby technika a lidé pracující ve skladech byli efektivně řízení a využívaní.

V rámci kurzu uvidíte ukázky nejlepší praxe v oblasti řízení skladových procesů a v oblasti technologické a informační podpory těchto procesů. V diskusi pak máte možnost srovnat váš systém skladování s touto nejlepší praxí a s praxí ostatních účastníků kurzu.

Výhody kurzu:

  • Poradíte si s malou kapacitou skladu, neefektivními skladníky i skladovými manky
  • Zrychlíte skladové operace
  • Dozvíte se, jak nejlépe uspořádat sklad a ušetřit místo
  • Naučíte se řídit a optimalizovat zásoby
  • Dokážete i s minimem nákladů zavést řídící informační systém
  • Optimalizujete počet skladníků na jednotlivých směnách
  • Zvládnete odměňování pracovníků i přiřazování úkolů levou zadní

Více informací naleznete v programu kurzu.

Komu je online kurz určen:

Kurz Profesionální vedoucí skladu je určen manažerům interní logistiky firem a vedoucím pracovníkům skladových provozů všech výrobních a obchodních firem a obecně všech organizací, kde jsou provozovány sklady.

Další informace:

Jako účastník online kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům, nahrávky všech živých vysílání na dobu 3 měsíců a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek.

PODROBNÝ PROGRAM VZDĚLÁVACÍHO KURZU

1. MODUL: Živé vysílání 12. 5. 2020 (9:00–13:00) 

Organizace a efektivní řízení skladu

Příjem a zaskladnění zboží
Vychystání zboží
Kompletace, balení a expedice zboží
Identifikace skladovaných položek
Postupy a principy inventarizace
Layout skladu
Vyhodnocení efektivnosti chodu skladu

2. MODUL: Živé vysílání 21. 5. 2020 (9:00–13:00) 

Řízení a optimalizace zásob

Terminologie řízení zásob – základní pojmy
ABC analýza zásob
Analýza rozptylu poptávky – XYZ analýza
Analýza sezónnosti a trendu
Optimalizace pojistné zásoby
Optimalizace obratové zásoby
Volba nákupního objednávkového systému
Nastavení parametrů pro řízení zásoby – praktické ukázky

3. MODUL: Živé vysílání 28. 5. 2020 (9:00–13:00) 

Informační podpora pro řízení skladového provozu

Požadavky na funkcionalitu WMS, sestavení katalogu požadavků na WMS – případová studie
Multikriteriální hodnotová analýza při výběru dodavatele WMS
Logistické technologie
Identifikace skladovaných položek (čárové kódy, QR kódy, RFID)
Automatizovaný skladový systém, bezobslužné vozíky, balící a kompletační linky

 4. MODUL: samostudium

Řízení lidských zdrojů

Metody časového snímkování logistických procesů a činností
Přiřazování procesů a činností jednotlivým rolím operátorů skladů
Odměňování skladníků podle výkonové normy
Plán školení a vzdělávání skladníků

5. MODUL: Závěrečný test s výběrem z možných odpovědí (do 14. 6. 2020)

Udělení certifikátu je podmíněno 70% úspěšností v závěrečném testu 

Ing. Radek David, ALog.

Ing. Radek David, ALog. je odborným konzultantem a projektovým manažerem pro oblast logistiky u firmy LOGICON partner s.r.o. Je zakládající člen Komory logistických auditorů. Manažerské zkušenosti získal v pozicích jednatele společnosti KONPRO, vedoucího ostravské pobočky IMADOS Logistic a v roli vedoucího odboru logistiky České pošty. Jeho specializací je oblast řízení zásob, nákup, logistický audit, dynamická simulace a reengineering logistických procesů. Publikoval odborné články v časopise Logistika.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.