Cíl kurzu
Firmy musí vědět, jak se vyrovnat s hrozící negativní publicitou a jak odrážet mediální útoky. Cílem vzdělávacího kurzu je účastníky naučit, jak předcházet krizovým situacím a jak je řešit, když nastanou.
Výhody kurzu:
- Dovedete předcházet krizovým komunikačním situacím
- Zjistíte, jak fungují média a jak s nimi jednat
- Pokud už krizová situace nastane, zvládnete ji kontrolovat
- Poradíte si s ignorací médií a přitáhnete na sebe žádoucí pozornost
- Budete psát skvělé tiskové zprávy
- Pokusíte se vyřešit modelovou krizovou situaci a dostanete zpětnou vazbu
- Získáte užitečnou příručku mediální komunikace, jejímž autorem je lektor kurzu
- Budete se moci zúčastnit diskuse a přispět vlastními zkušenostmi
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je kurz určen
Vzdělávací kurz je určen manažerům firem, kteří chtějí správně prezentovat svoji firmu před médii v době krize. Zároveň je určen PR specialistům a tiskovým mluvčím.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou podkladové materiály, elektronická příručka Mediální komunikace pro management a občerstvení v průběhu kurzu.