Cíl kurzu:
Kurz je tématicky rozdělen na 3 části – optimalizaci nákupu, logistiku nákupu a smluvní zajištění nákupu dle platné legislativy.
Řada organizací hledá možné úspory v optimalizaci nákupních činností. Inspirujte se, jak správně nastavit složitou proceduru firemního nákupu pomocí aktuálních rad, tipů a návodů našich odborníků. Načerpejte praktické zkušenosti z logistiky nákupu a zjistěte, co můžete udělat lépe, aby se vaší firmě dařilo. Nechte si poradit se smluvním zajištěním nákupu a vyvarujte se chyb, které mohou souviset s neznalostí nového občanského zákoníku.
Lektoři kurzu jsou renomovanými odborníky se zkušenostmi z praxe, což zaručuje správnost a aktuálnost poskytovaných podkladů. Poutavé semináře jsou vedeny interaktivním způsobem prostřednictvím konkrétních příkladů z praxe.
Klikněte zde pro detailní Program kurzu.
Komu je kurz určen:
Specialista nákupu je vhodný pro manažery logistiky, manažery nákupu, nákupčí, střednímu a vyššímu managementu společností všech velikostí, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je určen referentům nákupu, kteří mají zájem se vzdělávat a kariérově růst. Kurz přivítají jak pracovníci výrobních podniků, tak zaměstnanci z oblasti zdravotnictví či obchodu.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům (přístup k online i offline verzi závěrečného webináře) a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.