Logo AIVD
Vzdělávací kurz

Vzdělávací kurz: Specialista nákupu

Optimalizace nákupu + nákupní logistika + dodržování legislativy = efektivita, profit, jistota

Termín: 29. 4. 2015 - 10. 6. 2015

Vzdělávací kurz: Specialista nákupu

Význam funkce nákupu neustále roste, protože díky němu může společnost snížit náklady a zvýšit svou konkurenceschopnost. Úměrně tomu také rostou nároky na funkci specialisty či manažera nákupu kladené, přičemž dostupné informační zdroje, potřebné pro tuto pozici, jsou dost roztříštěné. Cílem našeho kurzu je nabídnout ucelený pohled na problematiku nákupu, ve kterém odborní lektoři nabídnou řešení v oblasti optimalizace a logistiky nákupu či právního zajištění nákupu s prakticky aplikovatelnými výstupy.

17 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl kurzu:

Kurz je tématicky rozdělen na 3 části – optimalizaci nákupu, logistiku nákupu a smluvní zajištění nákupu dle platné legislativy.

Řada organizací hledá možné úspory v optimalizaci nákupních činností. Inspirujte se, jak správně nastavit složitou proceduru firemního nákupu pomocí aktuálních rad, tipů a návodů našich odborníků. Načerpejte praktické zkušenosti z logistiky nákupu a zjistěte, co můžete udělat lépe, aby se vaší firmě dařilo. Nechte si poradit se smluvním zajištěním nákupu a vyvarujte se chyb, které mohou souviset s neznalostí nového občanského zákoníku.

Lektoři kurzu jsou renomovanými odborníky se zkušenostmi z praxe, což zaručuje správnost a aktuálnost poskytovaných podkladů. Poutavé semináře jsou vedeny interaktivním způsobem prostřednictvím konkrétních příkladů z praxe.

Klikněte zde pro detailní Program kurzu.

Komu je kurz určen: 

Specialista nákupu je vhodný pro manažery logistiky, manažery nákupu, nákupčí, střednímu a vyššímu managementu společností všech velikostí, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je určen referentům nákupu, kteří mají zájem se vzdělávat a kariérově růst. Kurz přivítají jak pracovníci výrobních podniků, tak zaměstnanci z oblasti zdravotnictví či obchodu. 

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům (přístup k online i offline verzi závěrečného webináře) a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.

Modul č. 1 – celodenní seminář (Praha, 29. 4. 2015, 9.00–15.30)

Optimalizace nákupu 

1. Rozdělení nákupu dle funkcí

• Strategický nákup
• Operativní nákup
• Zásobování
• Nákupní controlling

2. Moderní trendy nákupu
• Externí databáze dodavatelů
• Elektronické nákupní aukce

3. Outsourcing nákupu
• Procesy
• Lidé
• Kapacity
• Úspory
• Know-how
• Ukázky z praxe

4. Zadání úkolu k samostatnému vypracování

 

Modul č. 2 – webinář (online, 12. 5. 2015, 10.00–11.30)

Nákup a elektronické aukce + zpětná vazba k řešení úkolu

 

Modul č. 3 – celodenní seminář (Praha, 22. 5. 2015, 9.00–15.30)

Logistika nákupu

1. Úvod do logistiky

2. Plánování skladových operací (obecně, Kanban, Pick)

3. Zásoby a jejich význam

4. Řízení zásob na skladě

5. Efektivita nakupovaných množství

6. Forecasting zásob

7. Sklady a jejich funkce

8. Uchovávání produktu

9. Zadání úkolu k samostatnému vypracování  

 

Modul č. 4 – webinář (online, 26. 5. 2015, 10.00–11.30)

Nákup a skladování z pohledu ekonomiky + zpětná vazba k řešení úkolu

 

Modul č. 5 – celodenní seminář (Praha, 1. 6. 2015, 9.30–15.30)

Nákup a právní úprava smluv podle nového občanského zákoníku

1. Úvod do rekodifikace soukromého práva pro potřeby specialistů nákupu
• základy rekodifikace
• přechodná ustanovení
• s kým jednat

 
2. Smlouva jako právní jednání 
• kogentní ustanovení
• neplatnost
• forma smluv

 
3. Proces uzavírání smluv (nejen) v oblasti nákupu
• oferta / akceptace
• všeobecné obchodní podmínky
• další noviny smluvního práva

4.  Klíčová ustanovení dílčích smluvních typů kupní smlouva
• smlouva o dílo
• příkaz / zprostředkování / obchodní zastoupení
• zasilatelství /přeprava věcí a osob
• nájem / pacht

 

Závěrečný online test s výběrem odpovědí

Bc. Štěpán Javorčák

Štěpán Javorčák pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o. Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě ŠKODA Ostrov, s.r.o., kde zastával pozice vedoucí outsourcingu, konstruktér – projektant a analytik nákupu. Zde se začal věnovat reorganizaci nákupu a své zkušenosti dále rozšiřoval ve společnostech MSA, a.s. a Česká Zbrojovka a.s. V roce 2004-2007 podnikl cestu kolem světa. Po svém návratu se začlenil do společnosti KOMPASS Czech Republic, s.r.o. kde zastával pozici projektového manažera v oblasti outsourcing nákupu a nástroje pro nákup.

Ing. Daniel Totušek, MBA

Daniel Totušek pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o. Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě KOMPASS Czech Republic, s.r.o. Posledních 10 let se věnuje službám pro nákup.

Mgr. Michaela Chytilová

Michaela Chytilová je českým a evropským patentovým zástupcem a soudní znalkyní v oboru patenty a vynálezy. Má dlouholetou praxi v oblasti ochrany průmyslových práv. Spolupracuje jako externí konzultant s řadou advokátních kanceláři a ve své praxi zastupovala velké korporace i malé živnostníky. V letech 2001-2010 byla zaměstnancem patentové kanceláře v Olomouci a v Praze. Od roku 2010 vede vlastní kancelář v Praze. Je členkou Komory patentových zástupců a Asociace prostředníků a rozhodců ve věcech duševního vlastnictví. Přednášela na VŠE. V rámci vlastního projektu FENOMÉN ZNAČKY dva roky pořádala spolu s Úřadem průmyslového vlastnictví úspěšně "Snídaně s předsedou". Ve své praxi zastupovala velké korporace i malé živnostníky. Spolupracuje jako externí konzultant s řadou advokátních kanceláří. Má řadu zkušeností ze mnoha vyhraných sporů.  

Petr Karkovský

Petr Karkovský, člen Komory logistických auditorů ČR, je poradcem a auditorem logistiky se zaměřením na oblasti interní logistiky, řízení zásob a plánování výroby. Působil dlouhou dobu ve středním i vrcholovém managementu v potravinářské oblasti. V nadnárodní potravinářské společnosti  získal řadu praktických zkušeností v oblasti projektového řízení a Balance Scorecard. V současnosti je také členem České asociace interim managementu.