Cíl online kurzu
Spisová služba je nedílnou součástí každé organizace. Dokumenty, které v ní obíhají, mají právní, ekonomickou a často historickou hodnotu. V praxi však spisová služba dost často nefunguje – ať už z důvodu podcenění, či zahlcení pracovníků „důležitějšími úkoly“, než je spisová služba.
Na tento prohřešek proti zákonu si v poslední době posvicují kontroloři a rozdávají tučné pokuty. Proto je důležité, aby všichni původci dokázali vést bezchybnou spisovku! Je ale vůbec možné skloubit řadu právních předpisů a prováděcích vyhlášek s množstvím dokumentů, kterými jsou obce, školy a další úřady s přetíženými zaměstnanci zahlcovány? Kde mají původci hledat informace? Poznejte aktuální legislativu, zaručené postupy, rady a tipy od metodičky spisové služby!
7 důvodů, proč absolvovat vzdělávací kurz:
- zjistíte, jak klasifikovat dokumenty dle skartačních lhůt;
- hravě zvládnete listinné i elektronické skartační řízení;
- budete umět provést konverzi dokumentů do výstupního formátu;
- zefektivníte proces vedení spisové služby a ušetříte čas na jinou agendu;
- poradíte si s vedením hybridních spisů a zacházením s datovou schránkou;
- zvládnete podepisovat a pečetit dokumenty dle eIDAS;
- získáte jistotu, že vám nehrozí žádná pokuta od kontrolorů.
Detailní program kurzu naleznete zde.
Komu je online kurz určen
Kurz je určen všem původcům, kteří zajišťují výkon i vedení spisové služby. Jedná se zejména o spisové pracovníky, metodiky spisové služby, tajemníky, ředitele, referenty, asistentky, sekretářky, účetní, IT techniky a všechny vedoucí pracovníky.
Další informace
Online vzdělávací kurz je plnou náhradou za prezenční kurz s tou výjimkou, že ho můžete sledovat jak ve vaší kanceláři, tak doma. Jako účastník obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně vzdělávacího kurzu jsou podkladové materiály v elektronické podobě, záznam online seminářů a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek.