Cíl webináře:
Cílem tohoto webináře je ukázat si, jak rychle a nenáročně dodat svým obchodníkům rozsáhlý kontakt list, složený z premiantů a očištěný o potížisty.
Všichni si přejeme, aby od nás obchodní partner objednával zboží či služby často, rád a za vše řádně platil. Na webináři vás naučíme, jak lze takového zákazníka nalézt a přesně oslovit.Zjistíte, jaké ukazatele je třeba sledovat a o co je dobré se zajímat, neboť dobře mířená sonda se vám v dlouhodobém horizontu rozhodně vyplatí.
Firmy s problematickou budoucností předcházejí varovné signály. Jejich posloupnost bývá tato: pokles obratu/zisku > zpožďování plateb > dluhy > insolvence. Doporučíme vám způsoby, jak včas zajistit, aby klienti, kterým se začne nedařit, nepřenesli svá podnikatelská selhání na vás. Webinář se bude věnovat tomu, jak signály včas a jednoduše zachytit.
Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.
Komu je webinář určen:
Webinář Bonita zákazníka je určen všem, kteří potřebují ve svých firmách lépe obchodovat a omezit svá podnikatelská rizika. Vítáni jsou ředitelé firem, obchodní a marketingoví manažeři, vedoucí ekonomických úseků, nákupu a další zodpovědní pracovníci.