Logo AIVD
Webinář

Webinář: Bonita zákazníka

To nejdůležitější, co je dobré vědět před vstupem na B2B bojiště

Termín: 30. 11. 2012
Místo konání: Online – živý přenos

Alarmující výsledky průzkumů v současné době jasně poukazují na zhoršující se platební morálku společností. Na webináři vás naučíme včas rozpoznat varovné signály klesající ekonomické kondice vašich obchodních partnerů, které vám v každodenním shonu mohou unikat.

990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl webináře:

Cílem tohoto webináře je ukázat si, jak rychle a nenáročně dodat svým obchodníkům rozsáhlý kontakt list, složený z premiantů a očištěný o potížisty.

Všichni si přejeme, aby od nás obchodní partner objednával zboží či služby často, rád a za vše řádně platil. Na webináři vás naučíme, jak lze takového zákazníka nalézt a přesně oslovit.Zjistíte, jaké ukazatele je třeba sledovat a o co je dobré se zajímat, neboť dobře mířená sonda se vám v dlouhodobém horizontu rozhodně vyplatí.

Firmy s problematickou budoucností předcházejí varovné signály. Jejich posloupnost bývá tato: pokles obratu/zisku > zpožďování plateb > dluhy > insolvence. Doporučíme vám způsoby, jak včas zajistit, aby klienti, kterým se začne nedařit, nepřenesli svá podnikatelská selhání na vás. Webinář se bude věnovat tomu, jak signály včas a jednoduše zachytit.

Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.

Komu je webinář určen:

Webinář Bonita zákazníka je určen všem, kteří potřebují ve svých firmách lépe obchodovat a omezit svá podnikatelská rizika. Vítáni jsou ředitelé firem, obchodní a marketingoví manažeři, vedoucí ekonomických úseků, nákupu a další zodpovědní pracovníci.

Program ONLINE webináře (10,00 – 11,30 hod.):

Webinář se skládá ze 45 minutové přednášky a 45 minutové diskuse nad Vašimi dotazy. 1 den před konáním webináře od nás obdržíte emailovou poštou internetový odkaz s veškerými instrukcemi pro přihlášení do naší virtuální seminární místnosti.  

Z obsahu webináře:

1. Výhody i nevýhody ad hoc hledání klientů vhodných k oslovení
  • shromažďování zajímavých firem z médií
  • volně dostupné vyhledavače a katalogy
2. Kdy využít profesionální databáze firem a kontaktů
  •  jak poznat kvalitu té které databáze
  • analytický modul sloužící k rychlému dohledání neproblematických firem vykazujících stejné vlastnosti jako naše portfolio
3. Jak mít své vlastní portfolio zákazníků dostatečně a zároveň časově nenáročně pod kontrolou
  • ad hoc lustrace a nastavování individuálních podmínek plateb
  • průběžný monitoring pozitivních i negativních změn
4. Způsoby přístupu k zahraničním a tuzemským pohledávkám
  • kombinování několika typů řešení pohledávek
  • zveřejňování dlužníka

Ing. František Šalanda

František Šalanda vystudoval Fakultu řízení VŠE v Praze, obor vědeckotechnické informace. Po pěti letech práce v Evropském informačním středisku Karlovy univerzity ve funkci informačního specialisty se stal vedoucím oddělení databází a on-line služeb. Zde se podílel na několika projektech UNESCO v oblasti informatiky. Po roku 1989 pracoval na Britském velvyslanectví v Praze pro vládní Know-how fond, jehož cílem byla podpora rozvoje prioritních oblastí pro rychlý rozvoj tržní ekonomiky. Kromě toho zde působil i jako poradce pro informační technologie. Od roku 1995 byl ředitelem marketingu ve společnosti Albertina data, s.r.o. a byl zodpovědný za péči o nejvýznamnější klienty společnosti, obchodní partnery a smluvní dodavatele dat.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


Také doporučujeme