Cíl webináře
S účinností od 1. 1. 2014 nový občanský zákoník významně změnil postavení spotřebitele v obchodních vztazích. Při vyřizování reklamací je nezbytné všechny tyto změny zohlednit a důsledně respektovat.
Webinář Klíčové změny v reklamacích podle nového občanského zákoníku vás seznámí s vašimi povinnostmi a právy při reklamacích prodaného zboží a poskytnutých služeb spotřebitelům podle nového občanského zákoníku. Naučíme se, jak správně vyřizovat reklamace, aby jejich řešení bylo v případě sporu těžko zpochybnitelné.
Poskytneme vám také praktická doporučení, jak vyřizovat případné spory s nespokojenými zákazníky po zamítnutí jejich reklamací.
Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.
Komu je webinář určen
Webinář Klíčové změny v reklamacích podle nového občanského zákoníku je určen všem obchodním společnostem, které využívají obchodní model B2C, zejména manažerům odpovědným za prodej zboží a compliance. Velmi užitečný bude vedoucím zaměstnancům a pracovníkům, kteří vyřizují reklamační nároky spotřebitelů.