Logo AIVD
Webinář

Webinář: Nový postup ve zjednodušeném podlimitním řízení u veřejných zakázek

Jak správně postupovat u zjednodušeného podlimitního řízení po novele zákona?

Termín: 5. 12. 2012
Místo konání: Online – živý přenos

Transparentní novela zákona o veřejných zakázkách zavedla u zjednodušeného podlimitního řízení některé novinky, které zadávací praxe dosud neznala. Seznamte se důkladně s novou podobou zjednodušeného podlimitního řízení z praktického pohledu zadavatele a dodavatele na našem webináři.

990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl webináře:

    Cílem webináře Nový postup ve zjednodušeném podlimitním řízení u veřejných zakázek je ukázat Vám, jak může novela ZVZ ulehčit postup v administraci zadavatelům i dodavatelům, pokud bezchybně využívají nové nástroje. Víte například, jaké doklady může kdy zadavatel požadovat, jak je posuzovat či jakým způsobem lze dožádat chybějící prohlášení? Co když se v nabídce objeví neočekávané doklady? A které povinnosti po novele zákona odpadly?

    Budeme se podrobně věnovat novému prokazování kvalifikace, upozorníme Vás na nástrahy posouzení a povinné součinnosti při uzavírání smlouvy.  Zprostředkujeme Vám praktické návody, jak postupovat v situacích, které mohou na základě nových pravidel nastat. Dále se budeme zabývat novými procesními pravidly ve vztahu k doručování a námitkovému řízení. Zvláštní část budeme věnovat způsobu uveřejňování výzvy.

    Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.

    Komu je webinář určen:

    Webinář Nový postup ve zjednodušeném podlimitním řízení u veřejných zakázek je určen především zástupcům zadavatelů. Cenné informace však poskytne také dodavatelům, kteří se o podlimitní zakázky ucházejí.

    Program ONLINE webináře (10,00 – 11,30 hod.):

    Webinář se skládá ze 45 minutové přednášky a 45 minutové diskuse nad Vašimi dotazy. 1 den před konáním webináře od nás obdržíte emailovou poštou internetový odkaz s veškerými instrukcemi pro přihlášení do naší virtuální seminární místnosti.  

    Z obsahu webináře:

    1. Kvalifikace ve zjednodušeném podlimitním řízení
    • změna u kvalifikace
    • jak posoudit kvalifikaci
    • jak postupovat u kvalifikace před uzavřením smlouvy
    • posouzení a obsah čestných prohlášení
    2. Doručování a uveřejňování
    • používání profilu
    • náležitosti profilu
    • obsah uveřejnění
    • nové uveřejňovací povinnosti
    3. Námitky
    • úprava lhůt
    • zvláštnosti vyřizování námitek         
    4. Novelizované postupy
    • použitelnost řízení
    • posuzování nabídek
    • součinnost při uzavírání smlouvy

    JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler

    Vlastimil Fidler je ředitelem odboru práva veřejných zakázek a koncesí na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR. Je spoluautorem veřejnozakázkové legislativy, včetně zákona o zadávání veřejných zakázek účinného od 1. 10. 2016. Jako metodik veřejných zakázek se věnuje otázkám výkladu a aplikace zákona a přednáškové činnosti. Patří k našim nejoblíbenějším lektorům.

    Online – živý přenos

    Místo konání:

    Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


    Také doporučujeme