Logo AIVD
Webinář

Webinář: Záruky a reklamace při prodeji zboží 2016 – doporučené postupy a řešení sporných otázek

Jak úspěšně řešit spory se zákazníky

Termín: 23. 9. 2016
Místo konání: Online – živý přenos

Webinář: Záruky a reklamace při prodeji zboží 2016 – doporučené postupy a řešení sporných otázek

Každý, kdo prodává zboží či poskytuje služby, má povinnost vyřizovat reklamační nároky spotřebitelů. Právní předpisy na ochranu spotřebitele stanoví řadu povinností, jejichž nedodržení může zavdat příčinu ke sporům se zákazníky a pokutám od České obchodní inspekce. Navíc v roce 2016 přibývají nová pravidla v zákoně o ochraně spotřebitele a nabývá účinnosti nařízení EU o řešení spotřebitelských sporů on-line. Náš webinář vám poskytne cenné informace, jak s ohledem na uvedená pravidla hájit práva vaší společnosti a úspěšně se bránit proti neoprávněným reklamacím.
 

1 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl webináře

Zákon o ochraně spotřebitele a nové nařízení EU významně mění postavení spotřebitele v obchodních vztazích a přináší nová práva i povinnosti hlavně pro prodávající. Při vyřizování reklamací je nezbytné všechny tyto aspekty zohlednit a důsledně respektovat.

Webinář Záruky a reklamace při prodeji zboží 2016 – doporučené postupy a řešení sporných otázek vás seznámí se všemi povinnostmi a právy při reklamacích prodaného zboží a poskytnutých služeb spotřebitelům.

Naučíte se, jak správně vyřizovat reklamace, aby jejich řešení bylo v případě sporu těžko zpochybnitelné. Poskytneme vám také praktická doporučení, jak řešit případné spory s nespokojenými zákazníky po zamítnutí jejich reklamací.

Klikněte zde pro detailní program webináře.

Komu je webinář určen

Webinář Záruky a reklamace při prodeji zboží 2016 – doporučené postupy a řešení sporných otázek je určen všem obchodním společnostem, které využívají obchodní model B2C, zejména manažerům odpovědným za prodej zboží a compliance. Velmi užitečný bude vedoucím zaměstnancům a pracovníkům, kteří vyřizují reklamační nároky spotřebitelů.

Program ONLINE webináře (10:00–11:30 HOD.)

Webinář se skládá ze 45 minutové přednášky a 45 minutové diskuse nad vašimi dotazy. Den před konáním webináře od nás obdržíte emailovou poštou internetový odkaz s veškerými instrukcemi pro přihlášení do naší virtuální seminární místnosti. 

 

Z obsahu webináře:

·       Odpovědnost za vady při převzetí

·       Odpovědnost ze záruky za jakost

·       Pravidla reklamačního řízení

·       Reklamační řád

·       Reklamační protokol

·       Vady odstranitelné

·       Vady neodstranitelné

·       Katalog důvodů pro zamítnutí neoprávněné reklamace

·       Náhrada nákladů souvisejících s reklamací

·       Problematika znaleckých posudků

·       Řešení sporů po zamítnutí reklamace

·       Novinky 2016

Mgr. Tomáš Liškutín

Tomáš Liškutín, advokát, je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity, kde získal v roce 2010 titul Mgr. Na stejné fakultě navázal studiem v doktorském studijním programu (PhD.) na katedře občanského práva. Má zkušenosti z více než pětileté spolupráce s SOS – Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. a z tříletého působení v advokátní kanceláři PRK Partners. V současné době má vlastní advokátní kancelář. Specializuje se na právo občanské, obchodní a pracovní. Věnuje se rovněž odborné publikační činnosti a své příspěvky přednáší na vědeckých konferencích doma i v zahraničí.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.