Logo AIVD
Seminář

Workshop: Efektivní asertivní komunikace v praxi

Zvládněte náročné situace a konflikty (nejen) na pracovišti

Termín: 10. 4. 2018
Místo konání: Hotel Troja

Stresují vás setkání s nepříjemnými klienty? Vytáčejí vás kolegové či podřízení? Máte pocit, že na vás útočí, využívají vás – ale vy se nedokážete bránit? Naučte se zvládat konflikty a prosadit svůj názor. Suchá teorie vám nepomůže, náš interaktivní seminář se zkušenou koučkou ano! Přijďte na opakování úspěšného kurzu.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl školení

Cílem semináře je naučit účastníky rozeznat asertivitu od agresivity, naučit se, jak konflikty ovlivňují člověka, jak je zvládat, jak se chovat asertivně a řešit náročné situace. Účastníci si rozšíří informace o vzniku, působení a důsledcích konfliktu. Seznámíte se s formami a způsoby, jak konflikty řešit a předcházet jim.

Na semináři se naučíte jak zvládat kritiku či problémovou komunikaci. Nepříjemní a nespokojení zákazníci již nebudou vaší noční můrou, ale budete vědět, jak s nimi vést rozhovor, aniž byste se dostali do patové situace. V rámci semináře vám přiblížíme problematiku konflikt managementu a budete sami identifikovat svůj styl zacházení s konfliktem. Osvojíte si tvůrčí a konstruktivní postoje k řešení neshod mezi lidmi.

Prohlédněte si detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Školení je určeno všem zaměstnancům všech úrovní, jejichž práce vyžaduje společenskou obratnost a bezprostřední komunikaci. Těm, kteří jsou vystaveni psychické zátěži v práci a musí být schopni prosazovat své názory a působit na jiných nekonfliktní cestou.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. 


Také doporučujeme