Logo AIVD
Seminář

Workshop: Veřejné zakázky. Efektivní sledování trhu a snadné vyhodnocení zadávacích podmínek

Získejte přehled a upevněte svou pozici na trhu veřejných zakázek

Termín: 24. 7. 2014

Veřejné instituce jsou jedním z nejlepších zákazníků, které můžete získat. Jejich postup pro výběr dodavatelů vychází ze společných zásad a pravidel, veškeré informace potřebné k realizaci obchodních příležitostí jsou veřejně dostupné. Orientace na trhu veřejných zakázek se tak stává jednou z klíčových manažerských dovedností, protože úroveň hráčů na poli veřejných zakázek neustále stoupá.

3 390 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl workshopu

Základní podmínkou úspěchu na trhu veřejných zakázek je aktivní přístup dodavatelů, který zahrnuje nejen efektivní monitoring všech dostupných informací, ale i rychlé vyhodnocení identifikovaných obchodních příležitostí. Předběhnout konkurenci přitom můžete jednoduše od svého pracovního stolu.

Cílem workshopu je vytvořit systém časově nenáročného sledování (max. 1 hod týdně) bezplatně dostupných informací o veřejných zakázkách pro potřeby konkrétního dodavatele. Naučíte se snadno vyhodnotit základní parametry zakázky a zároveň si o ní v řádu minut vyhledat maximum relevantních informací. 

Během kurzu se zaměříme na práci s veřejně dostupnými databázemi a vyhodnocováním informací na úrovni běžných obchodních znalostí pracovníků v daném odvětví. Naučíme se také vyhledávat zajímavé informace o konkurenci, které využijete při své běžné obchodní činnosti.

Klikněte zde pro detailní Program workshopu.

Komu je workshop určen

Workshop Veřejné zakázky. Efektivní sledování trhu a snadné vyhodnocení zadávacích podmínek je určen obchodním zástupcům či administrativním pracovníkům, kteří v rámci své pracovní náplně odpovídají za vyhledávání a vyhodnocování obchodních příležitostí. Je vhodný i pro získání základního manažerského přehledu vedoucích pracovníků. Účast nevyžaduje zvláštní znalost zákona o veřejných zakázkách. 

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně workshopu jsou podkladové materiály a občerstvení v průběhu kurzu. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM WORKSHOPU (9,00 – 13,00 hod.)

  1. Identifikace vhodné obchodní příležitosti – praktické příklady:

a)    věstník veřejných zakázek,

b)    profil zadavatele,

c)    tržiště veřejných zakázek,

d)    jiné zdroje informací,

e)    vytvoření databáze sledovaných subjektů a nastavení interních procesů.

  1. Zadávací podmínky – praktické příklady:

a)    teoretický základ – uveřejňovací povinnosti zadavatele,

b)    vyhledání zadávacích podmínek,

c)    posouzení základních parametrů zakázky,

d)    diskriminační zadávací podmínky, dodatečné informace,

e)    uveřejňovací povinnosti zadavatelů – zajímavý zdroj informací.

 

Mgr. Zuzana Fridrichová, BEM

Zuzana Fridrichová dlouhodobě zajišťovala kontroly veřejných zakázek u projektů financovaných z Integrovaného operačního programu a programů Cíle 3 (Příhraniční spolupráce). Na pozici vedoucí útvaru řízení administrace veřejných zakázek v Centru pro regionální rozvoj se aktivně podílela na přípravě dokumentace Integrovaného regionálního operačního programu, který je v novém programovém období druhým nejvýznamnějším dotačním titulem. Je držitelkou oprávnění „Manažer evropských projektů“, je absolventkou programu „Státní kontrola a ostatní kontroly ve veřejné správě“, má zvláštní způsobilost pro hospodaření veřejných rozpočtů a jeho přezkum a je absolventkou Metropolitní univerzity Praha.

Také doporučujeme