Cíl semináře
Zapomeňte na obecné rady a povídání o Facegram reklamě. Na tomto školení se naučíte:
1. Vytvořit USP (unique selling proposition) svého produktu nebo služby.
2. Naučíte se postup, díky kterému budete tvořit úspěšné inzeráty.
3. Získáte návod na vytvoření správné struktury kampaně.
4. Naučíte se na Facebooku, respektive Instagramu najít své zákazníky (B2C i B2B segment) a zacílit na ně reklamu.
5. Ukážeme vám, jak používat nejnovější reklamní formáty (video, prezentaci, canvas, lead ads).
6. Dozvíte se, jak Facebook a Instagram optimalizuje reklamu a jak toho využít pro svůj prospěch.
7. Zjistíte, kdy je vhodné použít pro reklamu Facebook a kdy Instagram.
8. Dostanete odpovědi na vaše konkrétní problémy a potřeby.
Prohlédněte si detailní program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Vyždímejte z Facebook a Instagram reklamy maximum – tipy, hacky a postupy je určen každému, kdo již přišel s Facegram reklamou do styku (ať už přímo, nebo přes agenturu) a nebyl s výsledky spokojen. Účastník se naučí konkrétní postupy optimalizace a nastavení Facegram reklamy, které přivedly klientům milióny.
Další informace
Jako účastník našich kurzů obdržíte certifikát o absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.
PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00-15,30 hod.)
1. MODUL 1: Proč využívat Facegram Ads
a. Výhody oproti ostatním kanálům
b. Kdy použít Instagram a kdy Facebook – co mají společného
c. Business manager – základní nastavení
d. Facebook pixel – měření konverzí
e. Facebook reporty – základní metriky
2. MODUL 2: Tvorba reklamního inzerátu
a. Základní princip komunikace, důležitost emocí
b. Teorie zlatého kruhu (Proč – Jak – Co)
c. Jak vytvořit inzerát, který zaujme a dosáhne dobrých výsledků
d. Reklamní formáty na Facebooku – video, canvas, prezentace
3. MODUL 3: Jak najít na Facebooku své zákazníky
a. Persony
b. AIDA model
c. Možnosti cílení – demografie, zájmy a jejich průniky
d. Custom audiences – zákaznická databáze, CRM, emaily
e. Website custom audiences – pracujeme s návštěvností webu
f. Interakce se stránkou
g. Struktura kampaně – cílení
4. MODUL 4: Nastavení Facebook kampaně
a. Modely Aukce /Dosah a četnost
b. Marketingové cíle
c. Umístění reklamy
5. MODUL 5: Optimalizace a A/B testování
a. Facebook split testing / Ad set testing / Ad testing
b. Platební modely
c. Optimalizační metody Facebooku
d. Jak funguje optimalizační algoritmus
6. MODUL 6: Vaše problémy, potřeby a náměty
a. Prostor pro vaše dotazy
b. Konkrétní rady pro vaše podnikání
c. Společný brainstorming nad vašimi projekty a nápady
Timing: Po každém modulu (1 modul trvá 45 minut) bude následovat prostor pro dotazy.