Logo AIVD
E-Learning

e-Seminář: Obchodní angličtina ve firemní praxi

Vybavíme vás tím nejužitečnějším pro okamžité použití v praxi

Termín: 16. 10. 2015

Potřebujete zareagovat na podnět obchodního partnera, ale musíte si být jisti vhodně zvolenými výrazy i gramatikou? Jazykové chyby mohou budit dojem nedůvěryhodnosti a kazit vaše obchody. Použijte názorné ukázky z praxe jako vzory k vlastnímu vyjádření. Vybavíme vás slovní zásobou, která se vám bude hodit při různých typech obchodních jednání. Navíc přinášíme praktická doporučení, jak si počínat, abyste byli ve specifickém jazykovém prostředí úspěšní. Prostudujte si e-Seminář z pohodlí domova či kanceláře v čase, který vám vyhovuje, a ověřte si své znalosti v interaktivních testech.

2 490 

bez DPH a expedičních nákladů.


Cíl e-Semináře

Cílem našeho e-Semináře Obchodní angličtina ve firemní praxi je poskytnout vám užitečné informace pro snazší komunikaci s anglicky mluvícími obchodními partnery či kolegy z ostatních poboček v holdingu. Kromě zopakování vybraných gramatických jevů, bez jejichž znalosti se v obchodním styku neobejdeme, se zaměříme na specifické fráze a obchodní slovní zásobu, kterou si názorně demonstrujeme na příkladech přímo z této oblasti.

Naučíme se v praxi uplatňovat základní pravidla formálního a neformálního stylu komunikace (zejména písemné). Věnovat se budeme také telefonování, obchodnímu jednání či účasti na zahraniční konferenci. Poradíme vám, jak v těchto náročných situacích co nejlépe komunikačně obstát. V jednotlivých lekcích se podrobněji podíváme na nejdůležitější výrazy, termíny a ustálená slovní spojení používaná pro činnosti spojené s fungováním finančního, obchodního a personálního oddělení.

Chybět nebudou ani anglické ukázky nejfrekventovanějších písemných projevů, jež tato oddělení vytvářejí a v nichž se každý z nás potřebuje co nejrychleji zorientovat. Ukážeme si, jaké jazykové prostředky zvolit v různých situacích, například chceme-li představit svůj produkt či službu, přijímáme-li nové zaměstnance do pracovního poměru či máme-li vést a řídit anglicky hovořící tým pracovníků.

Lekce jsou zpracovány v anglickém jazyce!

Klikněte zde pro detailní Program e-Semináře

Komu je e-Seminář určen

e-Seminář Obchodní angličtina ve firemní praxi je určen mírně pokročilým uživatelům anglického jazyka (přibližně úroveň B1), kteří se dorozumí v běžných konverzačních tématech či ovládají anglický jazyk pasivně, ale potřebují si doplnit slovní zásobu a důležité fráze a seznámit se s jazykovými zvyklostmi specifickými pro obchodní styk. Zvláště užitečný bude osobám samostatně výdělečně činným, manažerům exportních firem, pracovníkům finančního, marketingového a personálního oddělní. Využít jej mohou také obchodní školy a všichni, kteří se chtějí v obchodní angličtině zdokonalit.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. S obchodními podmínkami pro e-Semináře se můžete seznámit zde.  

Program

Každý týden od nás obdržíte jednu výukovou lekci ve formátu .pdf dokumentu a oblíbené aplikace Flipping Book, která umožňuje aktivní listování dokumentem. Záleží pouze na vás, kdy si danou lekci prostudujete a které formě dáte přednost. Na závěr každé lekce jsme pro vás připravili test s nabídkou odpovědí, v němž si ověříte, zda jste dané problematice porozuměli. Test bude přístupný po dobu 3 měsíců. Nejpozději do 14 dnů od zaslání poslední lekce máte možnost prostřednictvím emailu položit doplňující dotaz vztahující se k obsahu lekce či tématu e-Semináře. Zprostředkujeme vám odpověď.

Lesson 1 (16. 10. 2015)

Communication in the Workplace

  • Business Email Correspondence
    • Levels of Formality
    • Structure and Legibility
  • Making Arrangements 
  • Conferences
    • Small Talk at a Conference Reception
  • Grammar
    • Language of Contrast and Comparison
    • Passive Constructions
Lesson 2 (23. 10. 2015)

Doing Business

  • Finance and Banking
    • Financial Statements
    • Banking Services
  • Placing an Order
    • Looking for a Supplier
    • Order Placement and Acknowledgement
    • Order Acknowledgement
    • Invoice
  • Language of Negotiation
  • Grammar
    • First Conditional
    • Second Conditional
    • Modals of Speculation  
Lesson 3 (30. 10. 2015)

Marketing and Product Promotion

  • Product
    • Marketing Mix
  • Making a Presentation
  • Dealing with Delivery Problems
    • Complaints
    • Handling Complaints
  • Grammar
    • Future Time
    • Describing Cause and Effect
Lesson 4 (6. 11. 2015)

Human resources and Leadership Skills

  • Recruitment
    • Job Advertisement
    • Reading Cover Letters and CVs
    • Conducting a Job Interview
  • Corporate Culture and Employment Relations
    • Motivation and Work Environment
    • Performance Appraisal Interviews
  • Company Structure and Leadership
    • Company Structure
    • Leadership
  • Grammar
    • Present Perfect Tenses
    • Past Perfect Tenses
    • Causatives

Mgr. Jana Klapilová

Jana Klapilová vystudovala obor Anglistika-amerikanistika – Český jazyk a literatura na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Působí jako lektorka firemních kurzů se zaměřením na obecnou i obchodní angličtinu a jako vyučující předmětu Obchodní jazyk – angličtina na Provozně ekonomické fakultě Mendlovy univerzity v Brně. Jako překladatelka a externí redaktorka českých i anglických textů spolupracuje s různými subjekty, zejména s nakladatelstvím Academia v Praze a s Ústavem pro jazyk český a Filozofickým ústavem Akademie věd České republiky.

Také doporučujeme