Logo AIVD
Seminář

Živé vysílání: Formativní hodnocení – jak jej zavést a používat v praxi

Jak pracovat s nejefektivnějším nástrojem zpětné vazby

Termín: 5. 5. 2020
Místo konání: Online – živý přenos

Zanedbávání formativního hodnocení patří podle ČŠI k největším neřestem škol. Jak jej zavést do výuky a přesvědčit rodiče, zvyklé na známky, o jeho výhodách? Co a jak můžeme hodnotit? Jak správně podat zpětnou vazbu, která pomáhá žákům růst? Využijte online rychlokurz.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl online semináře:

Hodnotit ve škole můžeme výkony žáků, jejich dovednosti, výsledky či procesy, kterými dosahují vytyčených cílů. Seminář Formativní hodnocení – jak jej zavést a používat v praxi pomůže učitelům osvojit si principy formativního hodnocení, které žákům podává velmi efektivní zpětnou vazbu s ohledem na individuální pokroky. Zaměříme se na to, jak sbírat informace o jednotlivých žácích, aby jim mohli poskytnout ucelenou zpětnou vazbu, a jak k tomuto účelu slouží žákovská portfolia. Sestavíme si jednoduchý kriteriální rámec hodnocení. Zvláštní prostor bude věnován hodnocení dovedností, které směřují k rozvoji kompetencí. 

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je online seminář určen:

Seminář Formativní hodnocení – jak jej zavést a používat v praxi je určen pedagogickým pracovníkům ZŠ a SŠ.   

Další informace:

Online seminář je plnou náhradou za prezenční školení s tou výjimkou, že ho můžete sledovat jak v kabinetu, tak doma. Jako účastník obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě.

 

Program online semináře (9:00–13:00 hod.)

  • Jaký je rozdíl mezi sumativním a formativním hodnocení
  • Výhody a nevýhody známkování
  • Hodnocení v transmisivní a konstruktivistické škole
  • Jak na žákovská portfólia
  • Cíle a kritéria hodnocení
  • Efektivní zpětná vazba, vnitřní motivace k učení

Mgr. Jiří Hruška

Jiří Hruška je uznávaným lektorem, mentorem a učitelem s mnohaletou praxí. Věnuje se moderním pedagogickým tématům, jako je formativní hodnocení, společné vzdělávání či efektivní metody výuky, kde je aktivní především poznávající žák. Je učitelem s mnohaletou praxí. Od roku 2002 působí jako lektor v oblasti dalšího vzdělávání a podpory pedagogů. Zabývá se například ekologickými tématy, globální výchovou, působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v rámci projektu Metodika II. Je autorem a spoluautorem celé řady publikací a vzdělávacích programů.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


Také doporučujeme