Logo AIVD
Seminář

Seminář: Jak na digitalizaci účetních dokladů

Oběh dokumentů – digitalizace – skartace a archivace

Termín: 20. 9. 2021
Místo konání: Centrum Klimentská

Máte přehled o pohybu všech účetních dokladů ve firmě? Jste otrávení z jejich množství a rádi byste pracovali pouze s jejich elektronickou verzí? Víte, po jak dlouhou dobu je musíte uchovat a jak je skartovat? Zúčastněte se semináře a získejte rady a tipy, jak digitalizovat účetní doklady v roce 2021!

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

    Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

    Cíl semináře

    Cílem semináře Jak na digitalizaci účetních dokladů e provést vás celým procesem digitálního převodu dokladů a jejich oběhem ve firmě, a to s minimálními náklady na jejich zajištění. Poznáte, jak jednou pro vždy ukončit nekonečné tisknutí, podepisování, lepení a zakládání stovek dokladů do šanonů. Představíme si různé formy účetních záznamů, jejich náležitosti, způsoby zpracování a převod do digitální podoby. Ukážeme si, jak zajistit problematickou povinnost jejich neměnnosti a průkaznosti v čase a co hrozí, pokud tak neučiníte. Pomůžeme také s elektronickou skartací různých typů dokumentů a všemi kroky vedoucími ke správné archivaci. 

    Prohlédněte si detailní obsah semináře.

    Komu je seminář určen

    Seminář je určen všem, kteří mají ve firmě na starosti správu účetních dokladů, zacházejí s nimi, nebo za ně zodpovídají. Vhodný je také pro účastníky, kteří nechtějí mít problém s úřady ani s auditory.

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě i nahrávka kompletního školení.

     

    PROGRAM ONLINE SEMINÁŘE (9:00–14:00)

    • Přichází digitalizace, jste připraveni?
    • Úvod do problematiky a legislativní základ
    • Formy účetních záznamů, zpracování
    • Náležitosti elektronických dokladů – účetní i daňové hledisko
    • Vystavení dokladu, podpisy, pečeti, garance původu a času
    • Doručování digitálních písemností
    • Výhody a negativa použití emailu, datových schránek
    • Přijetí dokladu, zpracování
    • Uchovávání a archivace – zajištění trvalosti, neměnnosti a průkaznosti
    • Převod dokladů z jedné formy do druhé
    • Ochrana digitálních dat (i z pohledu GDPR)
    • Digitální skartace
    • Postup při digitalizaci účetnictví
    • Příklad směrnice pro digitalizaci
    • Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat
    • Dotazy, diskuse, praktické návody a tipy

    MVDr. Milan Vodička

    V letech 1993-2009 manažer nadnárodních softwarových firem, od roku 1995 daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, v období 2011-2012 člen Prezidia KDP, od r. 2013 vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR, člen sekce pro daně a pojištění Svazu průmyslu, člen Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe. Bohatá publikační činnost v odborných periodikách.

    Centrum Klimentská

    Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


    Doprava:

    Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

    Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

    Parkování:

    Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

    Mapa