
Živé vysílání: Jak na digitalizaci účetních dokladů 2023
Oběh dokumentů – digitalizace – skartace a archivace
Termín: 20. 3. 2023
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání
Máte přehled o pohybu všech účetních dokladů ve firmě? Jste otrávení z jejich množství a rádi byste pracovali pouze s jejich elektronickou verzí? Víte, po jak dlouhou dobu je musíte uchovat a jak je skartovat? Zúčastněte se semináře a získejte rady a tipy, jak digitalizovat účetní doklady v roce 2023!
Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.
Cíl semináře
Cílem semináře Jak na digitalizaci účetních dokladů 2023 je provést vás celým procesem digitálního převodu dokladů a jejich oběhem ve firmě, a to s minimálními náklady na jejich zajištění. Poznáte, jak jednou pro vždy ukončit nekonečné tisknutí, podepisování, lepení a zakládání stovek dokladů do šanonů. Představíme si různé formy účetních záznamů, jejich náležitosti, způsoby zpracování a převod do digitální podoby. Ukážeme si, jak zajistit problematickou povinnost jejich neměnnosti a průkaznosti v čase a co hrozí, pokud tak neučiníte. Pomůžeme také s elektronickou skartací různých typů dokumentů a všemi kroky vedoucími ke správné archivaci.
Prohlédněte si detailní obsah semináře.
Komu je seminář určen
Seminář je určen všem, kteří mají ve firmě na starosti správu účetních dokladů, zacházejí s nimi, nebo za ně zodpovídají. Vhodný je také pro účastníky, kteří nechtějí mít problém s úřady ani s auditory.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a nahrávka kompletního školení.
PROGRAM ŽIVÉHO VYSÍLÁNÍ (9:00–13:00)
- Přichází digitalizace, jste připraveni?
- Úvod do problematiky a legislativní základ
- Formy účetních záznamů, zpracování
- Náležitosti elektronických dokladů – účetní i daňové hledisko
- Vystavení dokladu, podpisy, pečeti, garance původu a času
- Doručování digitálních písemností
- Výhody a negativa použití emailu, datových schránek
- Přijetí dokladu, zpracování
- Uchovávání a archivace – zajištění trvalosti, neměnnosti a průkaznosti
- Převod dokladů z jedné formy do druhé
- Ochrana digitálních dat (i z pohledu GDPR)
- Digitální skartace
- Postup při digitalizaci účetnictví
- Příklad směrnice pro digitalizaci
- Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat
- Dotazy, diskuse, praktické návody a tipy

Online – živý přenos
Živé vysílání probíhá online, technické pokyny vám zašleme e-mailem.
Místo konání:
Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve Vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.