Logo AIVD
Živé vysílání

Živé vysílání: Profesionální asistentka ve 21. století

Zvládejte provoz kanceláře a komunikaci s klienty levou zadní

Termín: 19. 11. 2020
Místo konání: Online – živý přenos

Recepční, office manažeři/ky či asistenti/ky jsou často prvními osobami, s nimiž se setkávají klienti a zákazníci. Jejich efektivní práce s časem, promyšlené řešení úloh a proaktivní přístup usnadní práci nejednomu oddělení, ale také celému managementu. Spolehlivý profesionál má být pravou rukou vedoucího pracovníka i nenahraditelnou pomocí pro kolegy. Staňte se pokladem celé firmy či organizace, na který nikdo nedá dopustit – na živém vysílání vás vybavíme neocenitelnými radami i tipy do praxe.

4 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl živého vysílání

    Cílem živého vysílání je předat účastníkům komplexní balík rad a návodů nezbytných pro každou profesionální asistentku. V rámci živého vysílání se zejména zaměříme efektivní zvládání času, kvalitní řešení úkolů na základě promyšlených rozhodnutí, psychologické triky v komunikaci pro všechny druhy situací, asertivní jednání, identifikaci s firemními hodnotami a profesionální reprezentaci.

    Společně se zkušenou lektorkou si účastníci rovněž rozšíří poznatky z oblasti business etikety.

    Prohlédněte si detailní program.

    Komu je živé vysílání určeno

    Živé vysílání Profesionální asistentka ve 21. století je určeno především asistentům/asistentkám, office managerům/managerkám a recepčním, jak z veřejné, tak soukromé sféry. Rovněž je určen managerům a vedoucím pracovníkům, kteří zaměstnávají asistentky/asistenty.

    Další informace

    Živé vysílání semináře je plnou náhradou za prezenční školení s tou výjimkou, že se ho budete účastnit z pohodlí a hlavně bezpečí svého domova či kanceláře. Jako účastník obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně jsou také podkladové materiály v elektronické podobě.

    Program živého vysílání (9,0012,00 hod.)

    1) Co všechno obnáší pozice asistentky

    • Typy asistentských pozic

    • Vymezení kompetencí a povinností asistentky

    • Vlastnosti, schopnosti a dovednosti profesionální asistentky

    2) Komunikační dovednosti

    • Druhy komunikace (čtení řeči těla – verbální i neverbální projevy)

    • Aktivní naslouchání a vyjádření zájmu

    • Specifika telefonické komunikace (představení, práce s hlasem, nejčastější chyby…)

    • Komunikace s náročným klientem (asertivita, nastavení hranic…)

    3) Znalosti etikety

    • Podávání ruky

    • Tykání a vykání

    • Vhodné oblečení nejen pro každý den

    • Zkratky na pozvánkách

    4) Organizace času

    • Time managementu

    • Metody prioritizace – metoda ABC, moje role (myšlenková mapa)

    5) Vedení administrativy a znalosti softwarů

    • Textové, tabulkové a prezentační softwary

    • Sdílené dokumenty

    • Prostředí pro video schůzky

    • Vedení spisové dokumentace,

    • Zákon o skartaci a uchovávání dokumentace

     

    Ivana Štěrbová, DiS.

    Ivana Štěrbová je personalistka, manažerka, podnikatelka a profesionální kouč s akreditací MŠMT ČR a ICF. Věnuje se i kariérnímu poradenství. Poskytuje konzultace v oblasti kariérního poradenství a aktivně se věnuje koučování. Působí na dvou projektech zaměřených na návrat žen na trh práce po rodičovské dovolené jako poradkyně, koučka a lektorka soft skills.

    Online – živý přenos

    Místo konání:

    Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


    Také doporučujeme