Cíl semináře:
Cílem semináře je seznámit účastníky s tím, jak nastavit interní procesy při nakládání a uchovávání elektronické dokumentace, aby splňovaly náležitosti stanovené právními předpisy. Problematika se nedotýká pouze archivačních lhůt, ale také ochrany osobních údajů a elektronické fakturace, zacházení s dokumenty z datových schránek a důsledků porušení zákonné úpravy.
Například faktura zaslaná e-mailem ve formátu .pdf není elektronickou fakturou a není daňovým dokladem. V budoucnu lze očekávat povinné zavedení elektronické fakturace. Seminář objasní současné požadavky na elektronickou dokumentaci a jejich očekávaný vývoj, důkladně seznámí účastníky s připravovanou novelou právní úpravy elektronické fakturace, která má být účinná od roku 2013.
Probereme také to, jaké vlastnosti musíme vyžadovat u softwaru určeného pro vedení elektronické dokumentace a její archivaci, abychom dokumentaci stále mohli považovat za originál až do uplynutí archivačních lhůt.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Elektronická spisová služba je určen pro veřejný i privátní sektor, pro interní právníky, pracovníky finančních a obchodních oddělení, pracovníky vytvářející interní procesy nebo zpracovávající smluvní agendy, ale i vrcholový management odpovědný za vedení dokumentace.
DALŠÍ INFORMACE:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.