Cíl semináře
Cílem semináře Novelizace elektronické fakturace a archivace je seznámit vás s tím, jak nastavit interní procesy při nakládání s elektronickou dokumentací, aby splňovaly náležitosti stanovené aktuálně platnými právními předpisy. Získáte potřebné informace o archivačních lhůtách, elektronické fakturaci a zacházení s dokumenty z datových schránek. Upozorníme vás také na důsledky porušení této zákonné úpravy.
Přiblížíme vám současné požadavkyplynoucí z novely právní úpravy elektronické fakturace, účinné od roku 2013. Upozorníme vás, na co je třeba si dát pozor při zavádění nových ICT trendů, aby nedocházelo k ohrožení bezpečnosti a informací, a jak nakládat s dokumentací, aby mohla být považována za originál až do uplynutí archivačních lhůt.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Novelizace elektronické fakturace a archivace je určen pro privátní i veřejný sektor, pro interní právníky, pracovníky finančních a obchodních oddělení, zaměstnance a vedoucí zaměstnance, kteří ovlivňují další interní procesy a smluvní agendu.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.