Logo AIVD
Seminář

Seminář: 10 chyb vedoucích ke krachu zadávacího řízení (2)

Praktický návod, jak úspěšně ochránit účel veřejné zakázky

Termín: 21. 5. 2013

Protikorupční opatření při zadávání veřejných zakázek přinesla řadu možností, jak účinně napadat a prodlužovat zadávací řízení, rozporovat požadavky na kvalifikaci uchazečů a další nároky na plnění zakázek. Na semináři vám poradíme, jak předcházet nejfrekventovanějším a nejzávažnějším nedostatkům v zadavatelské praxi, které mohou vést až k úplnému krachu zadávacího řízení.

3 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem semináře 10 chyb vedoucích ke krachu zadávacího řízení je přiblížit zadavatelům způsoby předcházení oprávněnému nátlaku dodavatelů, zvládnutí složitějšího průběhu řízení či natolik závažného, že je třeba zadávací řízení zrušit. Dodavatelům poradíme, jak řešit skutečně specifické požadavky zadavatele a jak postupovat, pokud nabízejí unikátní způsob plnění veřejných zakázek.

Základem semináře jsou praktické zkušenosti ze zadávacích řízení a judikatura ÚOHS a příslušných správních soudů. Zaměříme se na častá formální i věcná pochybení při tvorbě zadávacích podmínek a správní delikty nebo tzv. nesprávný postup zadavatele. Upozorníme vás na úkony vedoucí k neplatnosti uzavřené smlouvy nebo „špatná rozhodnutí“ zadavatele indikující průtahy v zadávacím řízení.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář 10 chyb vedoucích ke krachu zadávacího řízení je určen pracovníkům rozhodujícím o podmínkách zadávacích řízení na straně zadavatele, pro administrátory veřejných zakázek a pro obchodní zástupce dodavatelů, kteří jednají o podmínkách plnění a iniciují vznik zadávacích řízení nebo obranu dodavatele proti nekalému konkurenčnímu boji.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 hod.):

  1. Pochybení ve fázi přípravy zadávacích podmínek
    • špatná volba modelu zadávacího řízení
    • chybně definovaný předmět plnění
    • nepřiměřené požadavky na kvalifikaci dodavatelů
    • nevhodná hodnotící kritéria
    • neúplné nebo nesrozumitelné zadávací podmínky
  2. Pochybení v průběhu zadávacího řízení
    • formální chyby při uveřejnění (např. neúplné oznámení, nesprávné lhůty)
    • procesní pochybení při změně zadávacích podmínek
    • nesprávný postup při uzavírání smlouvy
  3. Pochybení při otevírání obálek, posuzování a hodnocení nabídek
    • v praxi nejnáročnější a nejkonfliktnější část zadávacího řízení

Mgr. Zuzana Fridrichová, BEM

Zuzana Fridrichová dlouhodobě zajišťovala kontroly veřejných zakázek u projektů financovaných z Integrovaného operačního programu a programů Cíle 3 (Příhraniční spolupráce). Na pozici vedoucí útvaru řízení administrace veřejných zakázek v Centru pro regionální rozvoj se aktivně podílela na přípravě dokumentace Integrovaného regionálního operačního programu, který je v novém programovém období druhým nejvýznamnějším dotačním titulem. Je držitelkou oprávnění „Manažer evropských projektů“, je absolventkou programu „Státní kontrola a ostatní kontroly ve veřejné správě“, má zvláštní způsobilost pro hospodaření veřejných rozpočtů a jeho přezkum a je absolventkou Metropolitní univerzity Praha.

Také doporučujeme