Cíl webináře
Novela zákona o veřejných zakázkách již v roce 2012 přinesla do podlimitního řízení změny a novinky v postupu zadavatelů i dodavatelů, jako je například prokazování kvalifikace, její posouzení nebo poskytnutí součinnosti při uzavření smlouvy.
Cílem webináře Aktuální úprava zjednodušeného podlimitního řízení je ukázat, jak může novelizovaná úprava zákona usnadnit postup zadavatele i dodavatele ve zjednodušeném podlimitním řízení. Projdeme si konkrétní případy postupu zadavatele v situaci, kdy například nabídka obsahuje neúplné čestné prohlášení nebo jej naopak neobsahuje vůbec.
Poradíme vám také, jak se vyrovnat s tím, kdy se v nabídce objeví doklady zákonem a zadavatelem nepožadované. Zaměříme se na problémy při uveřejňování výzvy nebo také na procesní pravidla ve vztahu k námitkovému řízení či na lhůty a finanční limity pro použití zjednodušeného podlimitního řízení.
Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.
Komu je webinář určen
Webinář Aktuální úprava zjednodušeného podlimitního řízení je určen především zástupcům zadavatelů. Cenné informace však poskytne také dodavatelům, kteří se o podlimitní zakázky ucházejí.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně.