Logo AIVD
Seminář

Seminář: Vyjednávací dovednosti při prodeji přes telefon

Zažeňte námitky a pochybnosti zákazníků osvědčenými principy a technikami

Termín: 23. 7. 2014

Udržení ziskovosti se v dnešní době stává malým zázrakem. Konkurenční tlak sílí a stále více firem zkouší všechny možné formy prodeje, aby přesvědčily zákazníky a dosáhly tak profitu. Tento kurz založený na základě dlouholetých zkušeností úspěšných prodejců na celém světě Vám za pomoci konkrétních, přehledných a praktických tipů nabídne možnosti, jak zvýšit vaše šance při prodeji, reklamacích zákazníků i obhajování obchodních podmínek.

3 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    První dojem je důležitý nejen při osobním setkání, ale také při telefonickém rozhovoru. Překonání bariéry, kterou váš komunikační partner staví, není nesplnitelné. I zamítavý postoj nabízí jedinečnou příležitost k prodeji včetně budování reflexů proti nejčastějším námitkám. Přesvědčte zákazníka, že vámi nabízený produkt mu přinese co největší užitek.

    Cílem semináře Vyjednávací dovednosti při prodeji přes telefon je pochopit a na konkrétních případech si připomenout know-how, které pomáhá řadě prodejců připravit úspěšnou strategii pro případ argumentace po telefonu. Naučíte se také, jak lépe obhájit vlastní cenu i obchodní podmínky.

    Díky tomuto kurzu poznáte vyjádřená i skrytá očekávání zákazníka. Ujasníte si pravidla komunikace po telefonu a zjistíte, jak použít veškerý slovní potenciál: důraz, rychlost, rytmus i hlasitost. Pomocí klíčových otázek se zorientujete v přání zákazníka a ujasníte si, co během rozhovoru nikdy neříkat. Naučíte se zvládat náročné situace i to, jak usměrnit projev určitého typu klientů.

    Klikněte zde pro detailní Program semináře.

    Komu je seminář určen

    Seminář Vyjednávací dovednosti při prodeji přes telefon je určen obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům, KAM a projektovým manažerům, kterým není lhostejný výkon firmy.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

    PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 hod.)

      1. Kdy končí prodej a začíná vyjednávání
      2. Prodej po telefonu jako součást directmarketingu
      3. Definice Directmarketingu DM
      4. Pilíře DM
      5. Cíle a využití directmarketingu
      6. Telemarketing
      7. Výhody a nevýhody telemarketingu
      8. Prodejní pyramida
      9. Fáze prodeje po telefonu
      10. Příprava
      11. Pozdrav a představení
      12. Poznání potřeb a kupní motivy
      13. Typy otázek
      14. Klíčové otázky při prodeji
      15. Prodej užitku
      16. Námitky
      17. Námitky na cenu
      18. Kupní signály

     

    Mgr. Martina Chmelová

    Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.

    Také doporučujeme