Cíl semináře
Účastníci semináře budou informováni o nových povinnostech v oblasti podávání daňových přiznání a jiných písemností pouze elektronicky a naučí se, jak nejrychleji a nejefektivněji splní svoje povinnosti v této oblasti. Blíže se seznámí s Daňovým portálem finanční správy ČR a způsoby elektronického podávání písemností. Získané poznatky si vyzkouší na praktických příkladech. Budou upozorněni na nejčastější chyby, které se v praxi vyskytují a získají doporučení, jak se vyhnout případným sankcím finančního úřadu.
Zkušené lektorky účastníkům ukážou správné postupy u daňových podání v elektronické formě, upozorní na opakující se nesprávné interpretace legislativy i na úskalí aktuálních změn a zodpoví všechny případné dotazy.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář je určen pracovníkům účtáren, finančním ředitelům, externím účetním, daňovým odborníkům, a dalším pracovníkům, kteří ve své praxi mohou (resp. musí) využívat elektronický způsob podávání vůči správci daně.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.