Logo AIVD
Seminář

Seminář: Daně aktuálně: Změny, daňová kontrola a optimalizace v roce 2016

EET – kontrolní hlášení – daně z nemovitých věcí – změny v DPH – daně z příjmů - dopady daňových novinek v praxi

Termín: 9. 6. 2016
Místo konání: Alpin Avion*** - Praha 4 - Krč

Daně v letošním roce procházejí řadou významných změn. Nejvýznamněji se nejen mediálně projednávají první dopady kontrolního hlášení a chystaná velká změna – elektronická evidence tržeb. Změny se však týkají také daní z nemovitých věcí, daní z příjmu nebo DPH. Vyznat se v nich je kvůli Vaší odpovědnosti ve firmě klíčové a vyžaduje neustálé sledování nové legislativy.
 
Netápejte a načerpejte všechny potřebné informace v oblasti daní za tento rok. Postačí Vám jediný den! Klíčoví zástupci z Generálního finančního ředitelství, ale také odborníci z praxe Vám zprostředkují cenné informace, rady a tipy! Navíc se mezi prvními dozvíte, jaké novinky se u daní chystají na rok 2017! Rozlučte se s obavami z neznalosti daní!

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Záměr semináře

Jako účastníci praktického semináře si ucelíte přehled v celé šíři daňové problematiky. Od předních odborníků načerpáte aktuální informace a zejména řadu praktických rad. Nejen v případě kontrolního hlášení budete prakticky poučeni o nejčastějších chybách a jejich řešení. Kurz napomůže rozšířit a zpřesnit informace ve změnách v daních tohoto roku, avšak nabídne také stručný výhled do roku následujícího. Další část bude věnována daňové kontrole a poslední úsek daňové optimalizaci.

 

Hlavní benefity účasti na semináři? Maximální informační a praktický přínos – kvalifikovaní odborníci z GFŘ a praxe – minimální nároky na Váš čas

 

Všechny důležité změny shrneme pro Vás pohodlně na jednom místě a s praktickými doporučeními. Těšíme se na Vaši účast! Další informace naleznete v záložce Program.

Komu je kurz určen                                

Seminář je určen primárně pro zaměstnance finančních a účetních oddělení firem, dále pro daňové poradce a konzultanty. Všechny tyto osoby se musí z důvodu svého zaměstnání orientovat v novinkách a změnách v DPH a dalších daních. Potřebují s předstihem načerpat nové znalosti a praktické dovednosti v dané problematice, aby se vyvarovaly chybám a následným sankcím.

Koho nejvíce obohatí účast na praktickém semináři?

        • finanční a obchodní ředitele
        • hlavní a mzdové účetní
        • top management
        • jednatele firem
        • auditory
        • daňové poradce

Další informace

Každý účastník akce obdrží CERTIFIKÁT. V ceně jsou podkladové materiály, občerstvení a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

Program semináře

Praktický seminář začíná v 9:00, předpokládané ukončení programu je cca do 16:00. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Dnem Vás provedou tito vystupující

  • JUDr. Jana Volková, právnička a metodička Generálního finančního ředitelství, odbor nepřímých daní, specialistka na mezinárodní vymáhaní a DPH
  • Ing. Zdeněk Burda, daňový a účetní poradce, člen Komory daňových poradců, působil v disciplinární komisi a na Prezidiu KDP, nyní jednatelem společnosti BD Consult, s.r.o., zaměřené např. na spory se správci daně, hojně publikuje a přednáší
  • Ing. Mgr. Jan Krejsa, senior advokát v advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners, specialista na daňové právo, mezinárodní strukturování transakcí, obchodní právo a další oblasti

Výběr z programu – 3 hlavní bloky

1. Změny v daních pro rok 2016 a výhled do roku 2017 – JUDr. Jana Volková

    • Jaké změny v daních byly v tomto roce provedeny a co nás stále čeká?
        • EET a kontrolní hlášení aneb čemu se vyhnout a jak se připravit?
        • Změny v DPH
        • Novinky u daně z příjmů
        • Změny v dani u nemovitých věcí
    • Jaké hlavní daňové novinky přijdou v roce 2017?

 

2. Daňová kontrola: příprava, hladký průběh, řešení problémů – Ing. Zdeněk Burda

    • Jak se připravit na zahájení a ukončení kontroly
    • jaká jsou práva a povinnosti daňových subjektů a správce daně při kontrole

    • Má právo správce daně požadovat výstupy z účetnictví v elektronické podobě?

    • Jaký je rozdíl mezi neformální komunikací správce daně s daňovým subjektem telefonicky či e-mailem a datovou schránkou

    • Jak je to se zapůjčením dokladů správci daně při kontrole a jejich vrácením

    • Máme právo nahrávat si jednání se správcem daně?

    • Důkazní břemeno při kontrole – co musí prokazovat daňový subjekt a co správce daně?

 

3. Daňová optimalizace – Ing. Mgr. Jan Krejsa

    • Jak legálně snížit daně a na co si dát v praxi pozor

Časový harmonogram

  • 8:30–9:00 – Registrace účastníků

 

  • 9:00–11:30 – Dopolední blok s diskusemi

 

  • 11:30–12:15 – Teplý oběd

 

  • 12:15–14:30 – Polední blok s diskusemi

 

  • 14:30 –15:00  Coffee break

 

  • 15:00–16:00 – Odpolední blok s diskusemi

 

(změna programu vyhrazena)

Ing. Zdeněk Burda

Daňový a účetní poradce. Po absolvování Vysoké školy ekonomické v Praze působil několik let v odborném školství. Od roku 1995 je členem Komory daňových poradců, kde postupně působil v disciplinární komisi i v Prezidiu KDP. Nyní je členem sekce správy daní a zkušebním komisařem KDP. V současnosti je jednatelem společnosti BD Consult, s.r.o. zaměřené na daňové poradenství a zastupování klientů při sporech se správci daně (včetně soudních řízení). Má za sebou bohatou publikační a přednáškovou činnost.

Mgr. Ing. Jan Krejsa

Jan Krejsa působí v advokátní kanceláři AD LEGES specializující se zejména na oblast práva obchodních společností. Kancelář je zaměřena jak na poradenství právní, tak i daňové, což přináší ucelený pohled na často kladené otázky, které jsou v současnosti podnikatelé nuceni řešit v souvislosti s fungováním svých společností.

JUDr. Jana Volková

JUDr. Jana Volková je metodičkou na Generálním finančním ředitelství oddělení DPH. JUDr. Jana Volková je metodičkou na Generálním finančním ředitelství oddělení DPH. Dříve pracovala v oddělení mezinárodního vymáhání v rámci zemí EU a smluvních států OECD s užitím daňového řádu. Ve své dosavadní lektorské praxi se zaměřuje zejména na oblast finančního práva, a to i s mezinárodním prvkem. Poskytuje též školení v oblasti nového občanského zákoníku, přímých či nepřímých daní - zejména pak DPH, daňového řádu a všeobecně základů práva. Absolvovala 9 let právní praxe v advokacii i ve státní správě.

Alpin Avion*** - Praha 4 - Krč

Konferenční prostory Alpin Edu -  v areálu hotelu Alpin Avion*** - webové stránky zde.

 

Adresa

HOTEL ALPIN AVION

PragWay a.s.

Budějovická 635/69

140 00  Praha 4 - Krč

Odkaz na mapu zde.

GPS kódy: Loc: 50°2'21.934"N, 14°27'29.891"E

Kudy?

a) z Hlavního nádraží

    • metrem z Hlavního nádraží – trasa C (červená) do stanice metra Kačerov cca 14 minut - odtud 2 minuty chůze

b) z nádraží Holešovice

    • metrem ze stanice Nádraží Holešovice - trasa C (červená) do stanice metra Kačerov cca 20 minut a odtud 2 minut chůze

c) z autobusového nádraží Florenc

    • metrem – trasa C (červená) do stanice metra Kačerov cca 16 minut a odtud 2 minut chůze

 

PARKOVÁNÍ:

Parkovat lze ve dvoře hotelu za poplatek 60 Kč nebo hned z druhé strany hotelu v ulici Čerčanská, kde je další vstup do areálu hotelu. Zaparkovat lze také kdekoliv v přilehlých ulicích. Nejsou tam zóny. Hotel je situován 150 metrů od stanice metra Kačerov, doporučujeme volit dopravu metrem.

 


Také doporučujeme