Cíl e-Semináře
Mezi pravidelné činnosti účetních jednotek i poplatníků daně z příjmů fyzických osob vedoucích daňovou evidenci pro účely daně z příjmů patří zjišťování skutečného stavu majetku a závazků a jeho ověřování v účetnictví. Absolvováním e-Semináře získáte důležité know-how, jak správně postupovat při inventarizaci v souladu s platnou legislativou.
Cílem e-Semináře Inventarizace majetku je představit vám povinnosti vztahující se k inventarizaci majetku a závazků podle platných právních předpisů a doporučit vám vhodné postupy pro její efektivní organizaci. Seznámíme vás s tím, jak často, jakým způsobem a kdy se inventarizace provádějí. Poznáte, jaká zjištění mohou z provedení inventarizace vyplynout a jaké mají dopady na účetnictví a pro daně z příjmů.
Podrobně se budeme zabývat průběhem inventarizace od pořízení inventurních soupisů přes fyzickou a dokladovou inventuru. Představíme si správné postupy při oceňování majetku a závazků. Zaměříme se zejména na jednotlivé případy zjištění inventarizačních rozdílů a poradíme vám, jak se s nimi v praxi vypořádat a jak je zaúčtovat. Velkou pozornost budeme věnovat opravným položkám účetním a opravným položkám podle zákona o rezervách.
Klikněte zde pro detailní program e-Semináře.
Komu je e-Seminář určen
e-Seminář Inventarizace majetku je určen účetním v soukromých firmách i organizacích veřejného sektoru a fyzickým osobám vedoucím daňovou evidenci pro účely daně z příjmu.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. S obchodními podmínkami pro e-Semináře se můžete seznámit zde.