Logo AIVD
Seminář

Seminář: Účetní gramotnost pro nefinanční manažery

Poodhalte tajemství účetních výkazů a vyčtěte z nich, jak bude vaše firma vydělávat!

Termín: 4. 5. 2017
Místo konání: Brno

Může vám účetnictví říct, zda váš podnik zbohatl, jak si na tom stojí a jaký je jeho další potenciál vydělávat? ANO! Jak tedy využít účetnictví, aby bylo pro vás maximálně přínosné? Nefinanční manažeři, ředitelé a majitelé firem jsou neustále konfrontováni s účetními výkazy. Znalost souvislostí mezi rozvahou a výsledovkou a schopnost odhalit v nich silné a slabé stránky firmy se tak stává velkou konkurenční výhodou! Zúčastněte se interaktivního semináře se zkušenou lektorkou, který je založen na příkladech z praxe a aktivním zapojení účastníků!

5 390 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem semináře Účetní gramotnost pro nefinanční manažery je porozumět číslům v účetnictví tak, abyste zlepšili nejen ekonomiku firmy, ale také nepřicházeli o peníze. Stojí totiž za to účetnictví trochu rozumět a umět z něj vyčíst podstatné informace pro řízení podniku. Díky interaktivnímu kurzu bude pro vás snadnější řídit firmu a správně se rozhodovat o firemních aktivitách i dalším směřování firmy.  

Klikněte zde pro detailní program semináře.

POZOR! Vezměte si s sebou na seminář kalkulačky.

Komu je seminář určen

Seminář je určen nejen majitelům společností a jejich zástupcům, kteří chtějí znát věrný finanční obraz společnosti, ale především dalším výkonným manažerům ve vedení firem, kteří nemají účetní vzdělání. Seminář je užitečný také výrobním ředitelům, obchodním a marketingovým manažerům a personalistům.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9:00-15:30)

 

  1. Systém účetnictví a jeho využitelnost ve firemní praxi
    1. Co má vědět manažer o účtech, účtování a účetnictví
    2. Jak je účetnictví ovlivněno odhady a další účetní principy
  1. Aktiva a kapitál
    1. Dlouhodobý majetek firmy a oběžná aktiva včetně peněz, pohledávek a zásob
    2. Vlastní kapitál = bohatství firmy versus dluhy pod kontrolou i mimo ni
  1. Výsledky hospodaření
    1. Výnosy, náklady, příjmy, výdaje – jak to s nimi v účetnictví je
    2. Účetní úspěch = zisk versus skutečně vydělané peníze
  1. Účetní výkazy
    1. O čem vypovídá rozvaha a co z ní lze vyčíst
    2. Co je podstatné ve výsledovce a co je vidět ve výkazu o peněžních tocích

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D., profesionálně školí témata řízení finančních zdrojů podniku, kalkulace nákladů, zhodnocování investic a další. Pavlína se ve své praxi věnuje ekonomickému poradenství v oblasti finančního řízení a nastavování controllingu ve firmách různých oborů a velikostí. V roce 2011 spoluzakládala poradenskou společnost PADIA, kde působí jako školitelka a interim finanční ředitelka pro řadu klientů. Spolupracuje na tvorbě ekonomických aplikací - například EkonomikaFirmy.cz. Čerpá rovněž ze zkušeností z pozice výkonné ředitelky mezinárodní konzultační firmy. Působila jako univerzitní pedagog a je autorkou řady odborných publikací.

Brno

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.


Také doporučujeme