Cíl semináře
Seminář Společné vzdělávání v MŠ – teorie a praxe v předškolním prostředí rozvíjí téma inkluzivní výchovy a vzdělávání v prostředí mateřské školy. Právě inkluze v mateřských školách je ve srovnání se základními a středními školami z legislativního hlediska dost opomíjena. Pedagogům také chybí metodické materiály, z nichž by vycházeli ve své praxi. Tomu je již konec! Praktický seminář s autorkou Manuálu k zajištění inkluzivního vzdělávání v mateřské škole rozšíří kompetence účastníků v oblasti začleňování dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami do mateřské školy v rámci aktuální legislativy a doplní a rozšíří informace obsažené v oblíbené publikaci. Lektorka z přímé pedagogické praxe účastníky seznámí nejen s pozitivy a možnými riziky inkluzivního procesu v mateřské škole, ale také např. s praktickými radami, jak ustát kontrolu naplňování práv dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ze strany ČŠI. Díky semináři navíc poznáte konkrétní kompetence mateřské školy, ovládnete audit dovedností dítěte nebo sestavení plánu pedagogické podpory!
Hlavním cílem praktického semináře je předat jasné a přehledné informace, které lze okamžitě použít v pedagogické praxi. Kurz také přinese předškolním pedagogům odpověď na otázku, zda může být mateřská škola dobrým partnerem dítěti se speciálními vzdělávacími potřebami.
Prohlédněte si detailní program semináře Společné vzdělávání v MŠ – teorie a praxe v předškolním prostředí.
Komu je seminář určen
Půldenní seminář Společné vzdělávání v MŠ – teorie a praxe v předškolním prostředí je určen vedoucím pracovníkům v oblasti předškolní výchovy a vzdělávání, učitelům, asistentům pedagoga a zástupcům zřizovatelů.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v tištěné i elektronické podobě a občerstvení v průběhu semináře.