Logo AIVD
Konference

HR konference: Personalista 2019 – Boj o zaměstnance vrcholí!

Personální marketing v praxi: jak získat nové zaměstnance a udržet si ty stávající

Termín: 4. 12. 2018
Místo konání: Hotel Artemis****

Vaším hlavním úkolem pro příští rok je jednoznačně zařídit, aby vám nechyběli zaměstnanci. A to není v časech historicky nejnižší nezaměstnanosti lehký úkol – zahrnuje totiž vše od perfektního náboru přes image zaměstnavatele a benefity až po péči o stávající zaměstnance a prevenci fluktuace. A protože neexistuje jeden jediný a jednoduchý recept, připravili jsme pro Vás speciální HR konferenci nabitou tipy a radami do praxe!

3 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


 

Na HR konferenci zjistíte: 

Jak získat a udržet aktivní a angažované zaměstnance

 

Jaké jsou hlavní zdroje motivace českých zaměstnanců a jejich ochota ke změnám

Jak na agenturní zaměstnávání aktuálně

Elektronizace HR jako moderní personalistický nástroj

Kvalitní práce firmy s lidmi, základ jejich udržení v časech úspěchu i problémů

Sdílení dočasně volných zaměstnanců

 

 

Pro detailní program konference klikněte zde.

 

Komu je HR konference určena                                     

HR konference Personalista 2019 – Boj o zaměstnance vrcholí je určena personalistům, HR manažerům, náborářům, specialistům interní komunikace, vedoucím týmu a v neposlední řadě celému vedení organizace.

Další informace

Každý účastník HR konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

 

HR konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca v 15:30 hodin. Po každém vystoupení bude následovat diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

 

Program konference:

 

8:30–9:00 Registrace účastníků

9:00–9:05 Zahájení konference

 

Dopolední blok

Martin Hradský: Jak získat a udržet aktivní a angažované zaměstnance

Pavel Drozen (WorkLinks): Sdílení dočasně volných zaměstnanců

10:25–10:45 Coffee break

Tomáš Dombrovský (LMC): Hlavní zdroje motivace českých zaměstnanců a jejich ochota ke změnám

11:30–12:15 Oběd

 

Polední blok

JUDr. Marilla Kokešová: Agenturní zaměstnávání aktuálně

Mgr. Daniel Vejsada: Elektronizace HR

10:25–10:45 Coffee break

 

 

Odpolední blok

PhDr. Vojtěch Bednář: Kvalitní práce firmy s lidmi, základ jejich udržení v časech úspěchu i problémů

15:30 Závěrečné slovo

  

PhDr. Vojtěch Bednář

Specializuje se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných. Absolvoval studium sociologie a žurnalistiky na FF UP Olomouc (2006), a rigorózi (2009). V oblasti  poradenství pracuje od r. 2007 (dříve jako odborný novinář), od r. 2009 samostatně a od r. 2012 jako firemní sociolog.

JUDr. Marilla Kokešová

Marilla Kokešová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Působí jako samostatný advokát. Charakterizuje ji mnohaletý výkon všeobecné advokacie. Ve své praxi se věnuje pracovnímu právu a v této oblasti i lektorské a publikační činnosti, dále občanskému, obchodnímu a korporátnímu právu.  Publikovala například on-line odpovědi z oblasti v rámci pracovněprávní poradny internetového serveru iHNed.cz, Kariéra web a MONSTER.cz. Napsala odborné články k pracovněprávní problematice se zaměřením na podnikatelskou praxi pro deník E 15 a Mladá fronta Dnes, vystupovala k právním otázkám v rámci pořadu ČT pro podnikatele POKR, je autorkou publikace Základy pracovního práva s příklady a vzory a spoluautorkou dalších vzdělávacích publikací z oblasti pracovního práva vydávaných Nakladatelstvím FORUM.

Martin Hradský

Martin Hradský se dlouhodobě věnuje systémům zlepšování. Vede a podílí se na optimalizačních projektech ve firmách jak v České republice, tak i na Slovensku. Specializuje se na rozvojové vzdělávání týmů a jednotlivců. Ukazuje cestu, jak budovat inovativní podniky díky zapojení zaměstnanců na všech úrovních organizační struktury. Externě nejčastěji pracuje ve výrobních podnicích, interně působí jako personální ředitel firmy Trade FIDES, a. s.

Mgr. Daniel Vejsada

Daniel Vejsada vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Je odborníkem na pracovní právo a v současné době působí v advokátní kanceláři PRK Partners.

Tomáš Fencl

Tomáš Fencl je odborník v oblasti prevence rizik a požární ochrany s více než 20letou praxí. Tomáš Fencl je odborně způsobilá osoba v prevenci rizik a v požární ochraně. Působí také jako specialista havarijního plánování a jako koordinátor BOZP na staveništi a je zároveň garantem akreditovaného kurzu a zkoušek osob odborně způsobilých k prevenci rizik při Domu techniky Pardubice. Je majitelem a jednatelem společnosti FENCL SAFETY s.r.o.

Hotel Artemis****

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

Adresa:

U Sluncové 71/14,

180 00 Praha 8

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti přímo před hotelem.

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa