Cíl akreditovaného odborného setkání
Cílem odborného setkání Řešení nejčastějších problémů spisové služby v roce 2019 je předat vám informace, doporučení a tipy pro řešení velmi aktuálních problémů, se kterými se potýká drtivá většina veřejnoprávních původců. Jednotliví odborníci vám srozumitelně a na příkladech z praxe poradí, jak co nejefektivněji nastavit vedení spisové služby, omezit tak její časovou náročnost a motivovat zaměstnance k jejímu svědomitému výkonu. Provedou vás správným procesem elektronického skartačního řízení a poradí, jak co nejlépe klasifikovat dokumenty dle skartačních znaků a lhůt s ohledem na GDPR.
Pozornost bude věnována také problematice hybridních spisů a v roce 2019 stále více početnějším a tvrdším kontrolám výkonu spisové služby. Předáme vám praktický návod, jak se na ně krok po kroku připravit, na co se kontroly nejčastěji zaměřují, jaké nedostatky jsou zjišťovány a jaké sankce za porušení padají. V neposlední řadě se dozvíte o všech připravovaných legislativních změnách a jejich dopadech na váš výkon spisové služby.
Přijďte s námi vyřešit bolestivá místa spisové služby ve vaší organizaci.
Pro podrobný program klikněte zde.
Komu je akce určena
Odborné setkání Řešení nejčastějších problémů spisové služby v roce 2019 je určeno všem veřejnoprávním původům, kteří zajišťují výkon i vedení spisové služby. Jedná se zejména o spisové pracovníky, metodiky spisové služby, tajemníky, ředitele, referenty, asistentky, sekretářky, účetní, IT techniky a všechny vedoucí pracovníky.
Odborné setkání je akreditováno jak pro řadové, tak vedoucí úředníky.
Další informace
Každý účastník akreditovaného odborného setkání obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování. V ceně jsou podkladové materiály, tištěné prezentace, občerstvení v průběhu akce a teplý oběd.