Seminář má akreditaci Č.j.: MSMT- 11590/2020-4-335. Účast lze hradit prostřednictvím Šablon.
Cíl semináře:
Účastníci si společně vytvoří přehled nejčastěji používaných metod aktivního učení – tedy učení, při kterém je aktivní žák. Na praktickém příkladu zjistí, jak lze tyto metody v rámci výuky řadit do funkční vyučovací jednotky, při které se žák učí nejen daný obsah, ale i důležité životní dovednosti. Východiskem tohoto tématu je konstruktivistická pedagogika, která vychází z předpokladu, že si žák své vlastní poznání buduje (konstruuje) sám na základě svých praktických zkušeností. Základem je model třífázového učení: evokace – uvědomění si významu – reflexe (dále jen E-U-R).
Na základě sdílených zkušeností a s podporou vytvořeného zásobníku metod si účastníci vytvoří prvotní nástřel modelu E-U-R, který mohou využít ve svém předmětu. Seminář proběhne formou kombinace individuální a skupinové práce s kombinací diskuse.
Klikněte zde pro detailní program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Aktivní učení — kdy a jak ho používat ve výuce je určen pedagogickým pracovníkům ZŠ a SŠ.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte certifikát o jeho absolvování. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a záznam semináře, který vám bude k dispozici po dobu 3 měsíců.