Cíl živého vysílání
Sdělovat podřízeným nepříjemné zprávy je nutnou povinností každého manažera a obzvlášť v této době je třeba dbát na přímou, férovou a efektivní komunikaci se zaměstnanci. I se zprávami, které nejsou příjemné, je třeba seznámit každého jednoho člena týmu. Jak ale, aby se daný zaměstnanec neurazil, nepoštval proti vám ostatní kolegy a neoháněl se soudními kroky?
Negativní zprávy je třeba vyslovovat s rozmyslem, protože i kritické momenty vedou směrem k nápravě, rozvoji či dokonce vylepšení stávající situace. Stejně tak důležitá je pro podřízené efektivní zpětná vazba a konstruktivní kritika.
Cílem živého vysílání je tak poradit účastníkům, jak s podřízeným vést dialog při náročných manažerských pohovorech, ať už je předmětem nepříjemné zprávy výpověď, zásadní změny ve firmě nebo odebrání oblíbených benefitů.
Klikněte zde pro detailní program.
Komu je živé vysílání určeno
Živé vysílání Nepříjemné manažerské pohovory je určeno manažerům firem, ale i veřejných organizací na různých úrovních řízení, jejichž pozice vyžaduje optimální a citlivé řešení vypjatých a problematických situací, aniž by došlo k vytvoření demotivujícího pracovního prostředí nebo k dotčení lidské důstojnosti.
Další informace
Jako účastník obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně jsou také podkladové materiály v elektronické podobě a nahrávka vysílání, která bude dostupná po dobu jednoho měsíce.