David Svoboda

David Svoboda je lektor s dlouholetou praxí. Připravoval řečníky pro TEDx, školil Hospodářskou komoru a řadu dalších firem i jednotlivců. Je certifikovaným instruktorem myšlenkových map (TLI) přímo od jejich legendárního tvůrce, Tonyho Buzana.

Ve Velké Británii a ČR vede inovativní workshopy prezentačních dovedností, základů grafického designu pro negrafiky a myšlenkových map.

Spolupracoval na českém vydání bestselleru Přednášejte jako na TEDu, oficiálního průvodce veřejným vystupováním od kurátora konference TED Chrise Andersona.
Má více než 15 let zahraničních zkušeností ze společnosti Intel, kde měl na starosti přípravu trhu pro budoucí produkty a kde současně pomáhal zavádět inovativní komunikaci uvnitř firmy.

Další autoři

Mgr. Ing. Jan Strakoš

Právník s mnohaletými zkušenostmi v oblasti správního trestání, který publikuje na téma přestupkového práva v časopisech Správní právo a Veřejná správa. Od roku 2020 působí na Ministerstvu průmyslu a obchodu.Je autorem Praktického komentáře k zákonu o některých přestupcích a spoluautorem několika dalších publikací. Absolvoval Fakultu právnickou Západočeské univerzity v Plzni a Fakultu životního prostředí České zemědělské univerzity v Praze. V letech 2011-2019 působil na Ministerstvu vnitra. Od r. 2020 působí na Ministerstvu průmyslu a obchodu. Účastní se zasedání poradního sboru ministra vnitra ke správnímu řádu a správnímu trestání.

Mgr. Bc. Pavel Urbaczka

Pavel Urbaczka je advokát a spoluzakladatel advokátní kanceláře Blockchain Legal, která se jako jedna z prvních v ČR věnuje propojení práva a moderních technologií včetně kryptoměn. Poskytuje poradenství investorům a firmám přijímajícím platby v digitálních měnách. Ve své praxi se věnuje projektům, které rozšiřují povědomí o kryptoměnách a dokazují jejich budoucí společenský význam. Dříve pracoval řadu let v jedné z pražských advokátních kanceláří.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

Michal Macoun

Pan Michal Macoun, ze společnosti EDGE Consulting, s.r.o., je certifikovaným projektovým manažerem (PRINCE2), s více než dvanáctiletými zkušenostmi s řízením komplexních IT projektů v oblastech zabezpečení dat, optimalizace, virtualizace a cloudových řešení. Vlastní také certifikát DPO Pověřence pro ochranu osobních údajů, dle nového nařízení GDPR.

Lenka Baková

Má za sebou 7 let konzultační, koučovací a lektorské praxe a 15 let praxe v nadnárodních organizacích a českých společnostech. Působila na manažerských pozicích a vedla týmy mimo jiné také ve strojírenské výrobě. Věnuje se řízení týmu, manažerským dovednostem, výrobnímu managementu i metodě KAIZEN, která se zaměřuje na postupné a neustále zlepšování procesů ve výrobě atd.

Mgr. Lukáš Kohoutek

Lukáš Kohoutek působí řadu let v oblasti školství, prevence a adiktologie. Začínal jako lektor a později metodik preventivních programů Nekuřátka zaměřených na prevenci užívání tabákových výrobků a následně i dalších návykových látek. Stál v čele České koalice proti tabáku (dnes AdiPoint) a se svým týmem vybudoval Národní linku pro odvykání 800 350 000. V rámci certifikované preventivní organizace Jules a Jim se kromě jejího řízení specializoval na programy selektivní prevence a asistenci při šetření šikanování s následnými intervencemi. Vedl specializační studium pro školní metodiky prevence a je autorem několika odborných článků pro pedagogy. V posledních dvou letech byl ředitelem základní školy. Nyní se vrací do světa prevence ke svému oblíbenému DVPP, šetření šikanování a podpoře ŠMP. Působí též jako nezávislý konzultant v oblasti řízení škol pro jejich management a zřizovatele.