Ing. Jiří Seger
Jiří Seger absolvoval Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze.
Poradenstvím při zavádění systémů managementu se zabývá od roku 1996, nejprve jako zaměstnanec poradenské firmy a od roku 2008 jako OSVČ. Je držitelem certifikátů pro provádění certifikačních auditů podle ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001. Spolupracuje s některými významnými certifikačními společnostmi jako externí auditor a lektor.
Produkty související s autorem
Další autoři
Radek Škrabal, Bc.
Od roku 2005 působí ve Special Service International (SSI) Praha jako security konzultant a lektor.Věnuje se konzultační a poradenské činnosti klientům v oblasti bezpečnosti, lektorské činnosti v rámci projektu „Prevence kriminality a terorismu v hotelovém provozu“ ve spolupráci s Asociací hotelů a restaurací ČR, přípravě a zpracování bezpečnostního auditu, přípravě a realizaci bezpečnostních opatření, bezpečnostním školením (zásady, chování, taktika…), jednání a spolupráci s klienty, přípravě a zpracování nabídky, realizaci a řízení akcí EVENT security.
Mgr. Zuzana Ema Koláček
Mgr. Zuzana Ema Koláček působí jako psycholožka online poradny Mojra. Svou profesní dráhu odstartovala v diagnostickém ústavu, kde získala cenné zkušenosti s prací nejen s dětmi, ale i s dospělými, rodiči a pedagogy. Díky této praxi se naučila vnímat problémy komplexně a hledat hlubší souvislosti v rodinném i školním prostředí. Ve své práci se nejčastěji setkává s tématy, jako jsou úzkosti, stres, panické ataky, nízké sebevědomí, sebepoškozování či šikana. Velmi dobře rozumí tomu, jak úzce jsou propojeny emocionální vývoj a výzvy spojené s dospíváním. Právě proto při práci s dětmi vždy bere v úvahu celý rodinný systém — věří, že smysluplná změna nastává tehdy, když spolupracují všichni členové rodiny. Klienti oceňují její cit pro detail a schopnost vnímat i to, co na první pohled zůstává skryté. Právě tyto detaily pak často vedou k zásadním posunům a zlepšení situace. V online poradně Mojra působí jako psycholožka, která nabízí porozumění, bezpečný prostor a citlivý, ale efektivní přístup k řešení psychických obtíží.
Mgr. Daniela Růžičková
Daniela Růžičková pracuje v Národním ústavu pro vzdělávání jako odborná garantka vzdělávací oblasti Informatika a informační a komunikační technologie. Věnuje se rozvoji ICT kurikula a jeho formulaci v rámcových vzdělávacích programech.Vede skupinu, která připravuje aktualizaci RVP s cílem začlenit rozvoj informatického myšlení žáků do výuky od počátku školní docházky a rozvoj schopnosti žáků pracovat s digitálními technologiemi do výuky všech předmětů. Podílela na přípravě Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020 a jako konzultantka je členem skupiny MŠMT, která realizaci této strategie koordinuje, monitoruje a vyhodnocuje.
JUDr. Jiří Gorčík
JUDr. Jiří Gorčík se jako advokát a právník dlouhodobě pohybuje v oblasti pracovněprávních vztahů. Má bohaté zkušenosti s veřejnou správou, personální a mzdovou problematikou, usiluje o minimalizaci sporů mezi zaměstnavateli a zaměstnanci.Kromě pracovního práva se specializuje na správní právo, zejména pak na správní řízení, agendu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a řízení ve věcech podjatostí. Dále se specializuje na občanské právo a řešení sporů. Poskytuje také právní poradenství církevním organizacím.
Mgr. Martina Kneslová
Speciální pedagožka a lektorka. Vystudovala speciální pedagogiku a tělesnou výchovu, pracovala v mateřské škole a speciální škole jako učitelka. Současně pracuje jako speciální pedagog ve speciálně pedagogickém centru pro děti s mentální retardací. Profesně se zabývá včasnou intervencí pro děti do 3 let, nácvikem alternativní komunikace a speciálně pedagogickou diagnostikou předškolních dětí a žáků s kombinovaným postižením.
Mgr. Michal Klapal
Mgr. Michal Klapal je etoped a terapeut orientovaný na lidské vztahy a behaviorální patologii. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2010. Vystudoval Speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové. V minulosti pracoval jako etoped v Dětském diagnostickém ústavu, kde působil několik let jako vedoucí Střediska výchovné péče, a jako ambulantní etoped. Profesně se pohyboval v soukolí mateřské a základní školy i gymnázia. Aktuálně působí jako terapeut v Manželské a rodinné poradně v Hradci Králové a externě vyučuje na vysoké škole.