Ing. Petr Macek
Petr Macek je specialistou na internetový marketing a má široké praktické zkušenosti ze zákaznických projektů propagujících služby a produkty firem na internetu.
Pravidelně přednáší na školeních pro obchodní spolky (např. hospodářské komory) a je zkušeným lektorem i v oblasti firemního vzdělávání. Vystudoval Vysoké učení technické v Brně a projektové řízení na Technologické univerzitě v australském Sydney. Má mezinárodní zkušenosti z pracovních pobytů v Irsku, Rusku a Austrálii.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Mojmír Florian
Mojmír Florian po absolvování Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze působil v advokacii, poté téměř deset let v různých funkcích na Úřadu městské části Praha 2, kde se mj. zabýval zadáváním veřejných zakázek z pohledu zadavatelské praxe. Od roku 2012 pracuje na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, počínaje rokem 2014 jako ředitel Odboru veřejných zakázek II, jehož hlavní agendou je vedení správních řízení ve věci přezkoumání úkonů zadavatelů podle zákona o zadávání veřejných zakázek.
Mgr. Daniela Růžičková
Daniela Růžičková pracuje v Národním ústavu pro vzdělávání jako odborná garantka vzdělávací oblasti Informatika a informační a komunikační technologie. Věnuje se rozvoji ICT kurikula a jeho formulaci v rámcových vzdělávacích programech.Vede skupinu, která připravuje aktualizaci RVP s cílem začlenit rozvoj informatického myšlení žáků do výuky od počátku školní docházky a rozvoj schopnosti žáků pracovat s digitálními technologiemi do výuky všech předmětů. Podílela na přípravě Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020 a jako konzultantka je členem skupiny MŠMT, která realizaci této strategie koordinuje, monitoruje a vyhodnocuje.
Mgr. Darja Habartová
Darja Habartová působí od roku 2007 v advokacii.Specializuje se na právo obchodních společností, občanské právo, obchodní právo a přeměny obchodních společností a družstev.
Michaela Kučerová, MCS., MA
Michaela Kučerová pracuje jako metodička služby "Podpora vzdělávání v rodinách" v sekci Programy sociální integrace Člověka v tísni.V téže organizaci působila několik let jako doučovatelka sociálně znevýhodněných dětí a koordinátorka vzdělávacích programů v Praze. Vystudovala sociální politiku na London School of Economics.