Mgr. Ing. Jan Krejsa

Jan Krejsa působí v advokátní kanceláři AD LEGES specializující se zejména na oblast práva obchodních společností.

Kancelář je zaměřena jak na poradenství právní, tak i daňové, což přináší ucelený pohled na často kladené otázky, které jsou v současnosti podnikatelé nuceni řešit v souvislosti s fungováním svých společností.

Další autoři

Ing. Pavel Konečný

Od roku 2006 působí ve společnosti M KONZULT s.r.o. jako bezpečnostní poradce ADR a RID, je také lektor školení řidičů ADR. Vyučuje na České zemědělské univerzitě v oboru silniční a městská automobilová doprava.

Ing. David Mejsnar

David Mejsnar je certifikovaný daňový poradce a ve své praxi se soustředí zejména na zdanění právnických osob a transakční poradenství.Je specialistou na svěřenské fondy a přeměny společností.

Mgr. Jiří Sixta

Mgr. Jiří Sixta pracuje v Pedagogicko-psychologické poradně pro Prahu 7 a 8 jako metodik prevence. Má 35 let praxe jako učitel 2. stupně ZŠ a 7 let pedagogické praxe v SŠ. Ve své lektorské praxi se věnuje metodám formativního hodnocení, aktivního učení i projektového vyučování. Specializuje se na krizovou komunikaci.

Mgr. Karel Nejtek

Karel Nejtek je partnerem advokátní kanceláře GT Legal, advokátní kancelář, s.r.o. Od absolvování Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze působí v advokacii, nejprve jakožto advokátní koncipient, později trvale spolupracující advokát v přední advokátní kanceláři v Praze. Následně jakožto samostatný advokát spolupracoval s poradenskými společnostmi náležejícími do nadnárodní sítě. Ve své praxi zaměřuje zejména na právo obchodních společností, obecné smluvní právo, bankovní a finanční právo, fúze a akvizice a dále nemovitostní právo.

Mgr. Samuel Mokriš

Samuel je solution konzultant a vývojář, který se ve společnosti SEFIRA významně podílí na rozvoji paperless řešení. Zaměřuje se především na rozvoj business procesů a jejich přizpůsobením na míru zákazníkům.

Mgr. Jana Muroňová

Jana Muroňová pracuje na pozici PPC Product Manager ve firmě Poski.com.Zabývá se problematikou PPC reklamy na internetu. Do oblasti jejího zájmu spadá především PPC na dvou největších vyhledávačích v ČR – Seznam (Sklik) a Google (Adwords). Průběžně se také vzdělává v propagaci na sociální síti Facebook.