JUDr. Jaroslav Stádník

JUDr. Jaroslav Stádník je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, kde v roce 2006 obhájil rigorózní práci.

V roce 2005 nastoupil na Ministerstvo práce a sociálních věcí do oddělení správních činností jakožto odvolacího orgánu proti rozhodnutím Úřadu práce ČR, kde od roku 2006 působil jako vedoucí tohoto oddělení a současně jako zástupce ředitele odboru. Podílel se na legislativních změnách zákona o zaměstnanosti. Od prosince 2011 byl vedoucím inspektorem Oblastního inspektorátu pro hlavní město Prahu. V rámci své činnosti se zaměřuje převážně na problematiku zaměstnanosti a souvisejících otázek, problematiku pracovněprávních vztahů a správního řádu. Od června 2015 pracuje jako ředitel odboru odvolacích a správních činností v oblastech zaměstnanosti Ministerstva práce a sociálních věcí. Je členem I. senátu rozkladové komise Ministerstva práce a sociálních věcí a Poradního sboru Úřadu práce ČR – Krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Meziresortního orgánu pro potírání nelegálního zaměstnávání.

Je autorem či spoluautorem řady odborných článků a publikací zejména z oblasti zákona o zaměstnanosti, zákoníku práce a zákona o inspekci práce (např.: Zákon o zaměstnanosti – komentář, Přehled judikatury k zákonu o zaměstnanosti, Agenturní zaměstnávání v komplexních souvislostech, Zákoník práce – komentář, C. H. Beck, 2015, Zákon o státní službě – komentář, Zákon o inspekci práce – komentář aj.). Ve své přednáškové činnosti se zaměřuje převážně na oblast zaměstnanosti, kontroly, správního řádu a zákoníku práce.

Další autoři

JUDr. Jiří Gorčík

JUDr. Jiří Gorčík se jako advokát a právník dlouhodobě pohybuje v oblasti pracovněprávních vztahů. Má bohaté zkušenosti s veřejnou správou, personální a mzdovou problematikou, usiluje o minimalizaci sporů mezi zaměstnavateli a zaměstnanci.Kromě pracovního práva se specializuje na správní právo, zejména pak na správní řízení, agendu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a řízení ve věcech podjatostí. Dále se specializuje na občanské právo a řešení sporů. Poskytuje také právní poradenství církevním organizacím.

Jan Petr

Jan Petr se věnuje digitalizaci už třicet let. Byl přitom, když Software602 prodal stotisíc textových editorů, byl prvním zaměstnancem a zároveň ředitelem firmy EDITEL, která realizovala projekty elektronické bankovnictví a EDI. Byl partnerem firmy Deloitte pro Management Consulting. Následně se vrátil do Software602 jako ředitel a byl při spuštění Datových schránek i CzechPOINT. Pracoval na Magistrátu hlavního města Prahy jako ředitel sekce digitalizace a řízení. V současné době pracuje v Digitální a informační agentuře v odboru hlavního architekta a koordinuje činnost zavádění Zákona 12/2020 Sb. o právu na digitální služby.

Ing. Jiří Tilhon, Ph.D., LL.M.

Jiří Tilhon se v rámci své činnosti specializuje na vzdělávání, analýzy a prognózy v oblasti BOZP, zkušebnictví a certifikace. Rovněž je v rámci spolupráce s odborným pracovištěm Ministerstva životního prostředí posuzovatelem dokumentace prevence závažných havárií. Ing. Tilhon, Ph.D. je také vítězem národní soutěže Profesionál BOZP.

Ing. František Šalanda

František Šalanda vystudoval Fakultu řízení VŠE v Praze, obor vědeckotechnické informace.Po pěti letech práce v Evropském informačním středisku Karlovy univerzity ve funkci informačního specialisty se stal vedoucím oddělení databází a on-line služeb. Zde se podílel na několika projektech UNESCO v oblasti informatiky. Po roku 1989 pracoval na Britském velvyslanectví v Praze pro vládní Know-how fond, jehož cílem byla podpora rozvoje prioritních oblastí pro rychlý rozvoj tržní ekonomiky. Kromě toho zde působil i jako poradce pro informační technologie. Od roku 1995 byl ředitelem marketingu ve společnosti Albertina data, s.r.o. a byl zodpovědný za péči o nejvýznamnější klienty společnosti, obchodní partnery a smluvní dodavatele dat.

Ing. Ilona Součková

Ilona Součková je vedoucí oddělení metodiky a výkonu daně z příjmů právnických osob MF ČR.Ilona Součková pracuje v daňové oblasti 30 let, ve vedoucích funkcích 20 let. Podílí se na přípravě a zpracování návrhů zákonů a dalších právních předpisů v oblasti daně z příjmů právnických osob ve spolupráci s příslušným legislativním odborem, metodicky řídí a koordinuje výměnu informací mezi daňovou správou a dalšími orgány státní správy.

Mgr. Pavlína Seidlerová

Pavlína Seidlerová je lektorkou, mentorkou a bývalou ředitelkou základní školy. Má zkušenosti v roli pedagožky 1. stupně i zástupkyně ředitele na gymnáziu. Spolupracuje s organizací Učitel naživo, JOB a zapojuje se do projektu Eduzměna.