Martin Potužák
Vede v Ipsosu tým měření kvality služeb a customer experience (CEM).
Od roku 2004 se specializuje na průzkumy metodou mystery shoppingu a na aplikaci navazujících opatření. Za svou více než desetiletou praxi získal zkušenosti s projekty v různých oborech od bankovnictví, pojišťoven přes automotive, energetiku až po retail.
Další autoři
Mgr. Jana Štybnarová
Mgr. Jana Štybnarová vystudovala učitelství 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a poté pracovala jako učitelka na základní škole. Později nastoupila na MŠMT, kde řešila problematiku evaluace, a to i v rámci projektů OPVK Kvalita I a Kvalita II. Podílela se na vedení projektu Cesta ke kvalitě, který se zabýval tematikou autoevaluace škol. Zároveň působila jako poradkyně autoevaluace. Absolvovala vzdělávání systemické supervize a koučování. Od roku 2017 je pedagogickou konzultantkou v 8. ZŠ Most a v současnosti také působí jako lektorka školských témat. Specializuje se na aktivní metody učení.
Marta Bystrovová
Marta Bystrovová pracovala jako novinářka, vedoucí kulturních rubrik a později jako šéfredaktorka.Působila ve Svobodném Slovu, Týdnu a v Lidových novinách. V současné době též vede kurz žurnalistické praxe na Katedře žurnalistiky UK v Praze.
Mgr. Jakub Dvořák
Jakub Dvořák vystudoval speciální pedagogiku, informační studia a psychologii. Je ředitelem soukromé školy Slunce, jejímiž součástmi jsou také SPC a PPP, a pracuje v organizaci poskytující širokou škálu sociálních služeb (Centrum služeb Slunce všem, o.p.s.).Těší ho, když nejlepší zájem dítěte není jen prázdná fráze. Rád se učí a zároveň rád vyučuje. Baví ho práce s dětmi ve třídě, diagnostika i poradenství s dospěláky v sociálních službách a mrzí ho, že na to má minimum času. Je akreditovaným supervizorem, ale univerzální recept na řešení všech problémů hledá stále neúspěšně. Štve ho zprofanování inkluze a je jejím zastáncem v tom pravém smyslu slova.
Mgr. Petr Kohout, LL.M.
Petr Kohout je vedoucí právního oddělení Středočeského kraje, zakladatel Platformy pro AI ve veřejné správě a také se stal Osobností AI 2024. Propojuje oblasti práva, digitalizace, umělé inteligence a veřejného sektoru. Pomocí inovativních řešení pro veřejnou správu hledá řešení problémů. Specializuje se na právo občanské, obchodní a veřejné zakázky. V oblasti AI řeší ale i kyberbezpečnost, IT a ochranu osobních údajů.
Michal Fiala
Svým klientům pomáhá těžit z Facebook a Instagram reklamy maximum. Měsíčně spravuje účty s celkovým budgetem v jednotkách set tisíců korun, což mu dává dostatečný prostor zkoušet nové praktiky a postupy, které posléze učí na školeních. Krom reklam v ČR má zkušenosti s nastavováním kampaní v GB, RU a US. Kariéru v agentuře před několika lety úspěšně vyměnil za volnou nohu. Letos se chystá odstartovat novou kariéru digitálního nomáda, kterou započne koncem roku na Bali.