Mgr. Milan Mahovský
Milan Mahovský od roku 1999 pracuje v oblasti recruitmentu. Maturita z programování a matematika na VŠ jej předurčila k porozumění IT profesionálům. Kariéru začal v Synergie Recruitment jako Recruitment Consultant pro IT segment. Poté řídil Recruitment v Eurotelu (nyní O2) a následně i personální oddělení včetně HRIS a C&B.
Po korporátní kariéře s kolegy založil DRILL B.S. a po 6 letech také mBlue. Obě firmy dosáhly velikosti cca 40 lidí a nábor IT vždy patřil mezi klíčové segmenty Recruitment a Executive search služeb.
Další autoři
Barbara Hrabalová
Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.Přednáší a přispívá do odborných periodik (Smith Novak, Franchise Club, Strategie, Marketing Sales Media, Firemní obchod aj.). Dlouhodobě spolupracuje s Customer Experience Professionals Association (CXPA), ve které je členkou marketingového výboru. Mystery shoppingu a řízení zákaznické zkušenosti se věnuje od roku 2006.
Ing. Ladislav Tyll, MBA, Ph.D.
Ladislav Tyll působí od roku 2005 v obchodní a konzultační firmě TYLLCO s.r.o.Ladislav Tyll působí od roku 2005 v obchodní a konzultační firmě TYLLCO s.r.o. s orientací na podnikání v Ruské federaci. V rámci consultingu se zaměřuje mimo jiné na optimalizaci podnikových procesů, finanční plánování a transferové ceny.
Současně přednáší na českých a zahraničních universitách (VŠE Praha, CMI-ESMA Barcelona, State University of Karaganda, Kazachstán).
Mgr. Bc. Martin Kůs
Martin Kůs je advokátem zabývající se oblastmi jako je zdravotnické právo, právo obchodních společností, pracovní právo a správní právo. V těchto oblastech vede odborná školení.
doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D.
Docent Martin Rusek působí jako zástupce vedoucího katedry chemie a didaktiky chemie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Zároveň zastává funkci proděkana pro vědu a výzkum. V rámci velké revize RVP působil jako garant pracovní skupiny. Ve své pedagogické a vědecké činnosti se zaměřuje zejména na kurikulum výuky přírodovědných oborů s důrazem na chemii – analýzu kurikula, analýzy učebnic a způsobů jejich využívání, rozvoj profesního vidění budoucích učitelů chemie, rozvoj dovedností řešit problémy. V posledních letech se intenzivně zabývá problematikou dosaženého kurikula a s ním spojenou připraveností studentů na studium (chemie) na vysoké škole.