Mgr. Radek Roušar

Mgr. Radek Roušar je prezidentem Elektrotechnického svazu českého, z.s. a také je členem představenstva a předseda Sekce pro VTZ HK ČR

Další autoři

Ing. Michal Čejka

Ing. Michal Čejka je člen pracovní skupiny ministerstva průmyslu a obchodu k přípravě vyhlášky č. 264/2020 Sb.Je odborným konzultantem v oblasti energeticky úsporných projektů a obnovitelných zdrojů energie ve společnosti PORSENNA o.p.s. a technickým specialistou aliance Šance pro budovy. Podílí se na přípravě programů podpory (OPŽP, NZÚ, OPPIK, IROP) a přípravě legislativy v oblasti energetické náročnosti budov. Dále pracuje jako externí konzultant ministerstva životního prostředí a státního fondu životního prostředí.

Ing. Jiří Blažek

Ing. Jiří Blažek je zkušený lektor v oblasti investiční výstavby a technický poradce.Také nabízí poradenskou činnost ve stavebnictví.

Ing. Tomáš Prokeš

Ing.Tomáš Prokeš je členem představenstva mezinárodní asociace facility manažerů IFMA CZ a vedoucí oddělení facility managementu ve společnosti Bureau veritas Czech Republic.

Ing. Jiří Kliner

Autorizovaný inženýr v oboru TZS - Technologická zařízení staveb, místopředseda zkušební komise ČKAIT (Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě).

Ing. Tomáš Sklenář

Spoluautor stavebního zákona v části územní plánování, jeho novel a prováděcí vyhlášky č. 500/2006 Sb. Působil jako ředitel odboru územního plánování Ministerstva pro místní rozvoj.V současné době je poradcem ministryně pro místní rozvoj, je zkušebním komisařem pro udělování zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost územní plánování, je členem předsednictva Asociace pro urbanismus a územní plánování ČR, členem Společnosti pro stavební právo a přednáší na třech VŠ. Jako lektor působí 26 let. Od druhé poloviny 90. let je spoluautorem řady komentářů stavebního zákona a odborných článků.

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.