Mgr. Radek Roušar
Mgr. Radek Roušar je prezidentem Elektrotechnického svazu českého, z.s. a také je členem představenstva a předseda Sekce pro VTZ HK ČR
Produkty související s autorem
-
Konference Praha, Hotel Olympik20. 4. 2023Konference: Změny ve VTZ 2023: tváří v tvář kontrolorům
-
Konference Praha – Hotel Olympik / online18. 10. 2022Konference o VTZ: Maraton vašich nových povinností
-
Konference Praha – Hotel Olympik / online2. 6. 2022Konference: Změny VTZ 2022 ve strhujícím finiši
Další autoři
Marek Třeštík
Marek Třeštík je projektovým manažerem a zkušeným lektorem školských dotačních programů. Jeho hlavní pracovní náplní v Evropské rozvojové agentuře je příprava projektových žádostí a administrace projektů z českých operačních programů, zejména z OP Výzkum, vývoj a vzdělávání a OP Zaměstnanost.Také se podílí na přípravě a realizaci projektů v rámci programu Erasmus+ a dalších mezinárodních programů.
Ing. Václav Neumajer
Václav Neumajer má dlouholeté zkušenosti s hodnocením návrhů a průběhu řešení projektů výzkumu a vývoje především u MPO, MŠMT a TA ČR, z hlediska jejich ekonomických charakteristik a platné legislativy.Byl a je členem mnoha Rad programů podpory výzkumu a vývoje u různých poskytovatelů poskytujících podporu. V oblasti daňového zvýhodnění se pohybuje od začátku jeho uplatňování. Zná dobře problémy vyskytující se při řešení projektů výzkumu a vývoje jak z vlastní zkušenosti (dlouhodobě byl zaměstnán ve výzkumu), tak z posledních 25 let, kdy byl výkonným předsedou Asociace výzkumných organizací.
Ing. Dagmar Procházková
Ing. Dagmar Procházková je absolventkou VŠB - TUO, ekonomické fakulty. Praxi získala především ve státní správě, kde se věnovala dani z příjmů. Auditorka ve společnosti ABC AUDIT, s.r.o. v letech 2004 až 2024, působí jako lektorka v oblasti účetnictví podnikatelů a je spoluautorkou řady publikací v oblasti účetnictví a daní.
Mgr. Jiří Hruška
Jiří Hruška je uznávaným lektorem, mentorem a učitelem s mnohaletou praxí. Věnuje se moderním pedagogickým tématům, jako je formativní hodnocení, společné vzdělávání či efektivní metody výuky, kde je aktivní především poznávající žák.Je učitelem s mnohaletou praxí. Od roku 2002 působí jako lektor v oblasti dalšího vzdělávání a podpory pedagogů. Zabývá se například ekologickými tématy, globální výchovou, působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v rámci projektu Metodika II. Je autorem a spoluautorem celé řady publikací a vzdělávacích programů.