Mgr. Vít Hruška

Mgr. Vít Hruška, advokátní koncipient v advokátní kanceláři macek | legal, vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy.

 V současné době dokončuje své postgraduální studium, v rámci něhož se věnuje mediaci a arbitrážnímu řízení. V advokátní kanceláři se specializuje mimo jiné na ochranu osobních údajů.

Další autoři

Ing. Petr Linx

Petr Linx je uznávaným daňovým poradcem. V současnosti pracuje jako manažer daňového oddělení ve společnosti BDO. Petr Linx svým klientům poskytuje již přes 10 let poradenství v oblasti daní, ale i účetnictví. Specializuje se na nepřímé daně, především na optimalizaci DPH jak v komerčním, tak veřejném sektoru. Od roku 2016 poskytuje také expertní poradenství v oblasti EET. Pravidelně také školí a veřejně publikuje články o aktuálních tématech ve svých specializacích.

Ing. Petra Gášek

Lektorování se věnuje od roku 2007. Působila na několika odborných i manažerských pozicích, například ve společnostech TNT Express Worldwide, Warmpeace a Singing Rock. Aktuálně působí jako facilitátorka a koučka firemního vzdělávání.

Ing. Pavel Koška

Ing. Pavel Koška se ve firmě Variant plus zabývá více než 10 let kamerovými systémy na pozicích produktového manažera a projektového manažera. Variant plus je specializovaný dovozce a distributor v oblasti bezpečnostních slaboproudých systémů.

Pavel Křepelka

Pavel Křepelka se zaměřuje na odstraňování předvídatelných, ale nevyhnutelných bariér v růstu úspěšných společností. Využívá know-how FOUR DECISIONS na základě certifikace mezinárodní koučingové společnosti Gazelles International. Přináší jednoduché, praktické a ihned realizovatelné know-how a nástroje pro podnikání a růst.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

Mgr. Jitka Jetlebová, ACC (ICF)

Jitka Jetlebová pracovala na vedoucích pozicích v americké nadnárodní petrochemické společnosti v oblasti Klientského centra pro Francii a Itálii, později v rámci Public Affairs a Komunikací pro ČR. Od roku 2009 se věnuje profesionálnímu koučování. Spolupracovala externě jako kouč i hodnotitel koučů s mezinárodní institucí NeuroLedership Group, s. r. o. Jako kouč měla také možnost pracovat se zahraničními klientkami z firem, jako jsou IBM, HP, Shell. Svoje vzdělání postupně rozšiřovala a v roce 2012 získala titul ACC (Associate Certified Coach), mezinárodní titul pro kouče od International Coach Federation, U. S.V roce 2013 založila JJ Coaching, s.r.o. z potřeby posunout se dál, a mít tak možnost pozitivně přispět k osobnímu rozvoji majitelů firem a korporátních klientů, se zaměřením na výkonnost jejich týmů a osobní motivaci.