Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.

Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.

Další autoři

Mgr. Marek Bednář

Marek Bednář působí v AK Glatzová & Co.

Radomil Bábek

Radomír Bábek působí jako poradce, kouč a krizový manažer.Je spoluzakladatelem a předsedou Asociace podnikatelů a manažerů, jež cílí na hájení dobrého jména podnikatelů a na jejich obhajobu před státem. Profesně se zajímá o psychologii, krizový management a vše, co souvisí se strategickým řízením a plánováním. V posledních letech vystupuje také na konferencích a externě přednáší na vysoké škole. Dále se věnuje poradenství pro začínající podnikatele a mentorování a koučování startupů.

Mgr. Daniel Vejsada

Daniel Vejsada vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Je odborníkem na pracovní právo a v současné době působí v advokátní kanceláři PRK Partners.

Mgr. Zdenka Tmějová

Zdenka Tmějová je absolventkou katedry filosofie a psychologie FF UK v Praze. Psychologickou praxi získala na pozici psycholožky Magistrátu hlavního města Prahy. Dále působila jako konzultantka ve společnosti pro personální poradenství Axion s. r. o. Prošla výcvikem v GESTALT terapii, Kognitivně-behaviorální terapii a NLP (Neurolingvistické programování). Několik let pracovala na pozici projektové manažerky ve velké vzdělávací společnosti.Vede semináře zaměřené na rozvoj osobnosti a zabývá se následujícími tématy: typologie osobnosti, time management, emoční inteligence, psychická odolnost, zvládání stresu a předcházení syndromu vyhoření, work-life balance, pozitivní psychologie, mozkový jogging a mentální mapování, asertivita a obrana proti manipulaci. 

Mgr. Petr Chaluš

Konzultant v oblasti mezinárodní spolupráce ve vzdělávání, podpory přenosu inovací mezi školami v Evropě. Vystudoval FFUK, obor pedagogika. Pedagogické zkušenosti má zejména z práce v ZŠ, částečně i v MŠ a SŠ. Od roku 2014 je jako rodič dobrovolník a aktivista předsedou organizace Fórum rodičů.Podporuje zapojení rodičů do rozhodování o tom, jak školy vypadají, sdružování rodičů při školách a činnost školských rad. Spolupracuje s Evropskou asociací rodičů. Sám je členem školské rady. Tématu školských rad se věnuje na Ústavu pedagogických věd na Masarykově univerzitě v rámci doktorského studia. Vystupuje k tématu na seminářích a konferencích.

Mgr. Vendula Zahumenská, Ph.D.

Zabývá se zákony související s provozem obcí, hojně se orientuje i v územním plánování.Zabývá se zákony související s provozem obcí, hojně se orientuje i v územním plánování. Poskytuje také poradenství a právní zastupování obcím a městům, když řeší např. problémy s kapacitou kanalizace a vodovodu, chybějícími místy ve školce a škole, s veřejnými prostranstvími nebo s zelenou a modrou infrastrukturou.