Michal Macoun
Pan Michal Macoun, ze společnosti EDGE Consulting, s.r.o., je certifikovaným projektovým manažerem (PRINCE2), s více než dvanáctiletými zkušenostmi s řízením komplexních IT projektů v oblastech zabezpečení dat, optimalizace, virtualizace a cloudových řešení. Vlastní také certifikát DPO Pověřence pro ochranu osobních údajů, dle nového nařízení GDPR.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Lenka Kruntorádová, MBA
Auditorka, daňová poradkyně, odborná lektorka a soudní znalkyně oboru účetnictví, členka Komory daňových poradců a Komory auditorů.V oboru pracuje již 25 let. Vystudovala Fakultu informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. V roce 1996 získala Dekret auditora, následně Osvědčení daňového poradce (1997) a poté Osvědčení znalce oboru ekonomie v odvětví účetní evidence (2001). Pracuje jako jednatelka společnosti KLM Group SE.
Ing. Jan Ségl
Jan Ségl působí v Oddělení národního elektronického nástroje Odboru elektronizace veřejných zakázek Ministerstva pro místní rozvoj ČR.Dlouhodobě se zabývá vývojem a implementací Národního elektronického nástroje. Dříve působil na Ministerstvu vnitra ČR.
Ing. Zdeněk Fildán
Zdeněk Fildán, lektor kurzů legislativy životního prostředí a podnikové ekologie, je jednatelem firmy ENVI GROUP s.r.o., která se zabývá poradenskými službami a vydavatelskou činností v oblasti průmyslové a podnikové ekologie.Působí v řadě firem jako externí podnikový ekolog a odborný poradce při zabezpečení souladu podniků s legislativními požadavky a při zavádění systémů řízení podle ISO 14001.
Mezi stěžejní projekty, které Zdeněk Fildán řídí, patří tvorba a vydávání odborných publikací pro oblast podnikové ekologie. Publikace se zaměřují na všechny hlavní oblasti průmyslové ekologie: chemické látky a přípravky, prevence závažných havárií, chemické látky a přípravky na pracovištích, odpadové hospodářství, využívání a ochrana vod, problematika obalů, ochrana ovzduší, integrovaná prevence, integrovaný registr znečišťování a další oblasti.
Mikuláš Němec
Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.
Robert Havránek
Robert Havránek působí jako produktový manažer ve společnosti Microsoft, kde má na starosti aplikační platformu, konkrétně produkty SQL Server a Windows Azure platformu.V předchozích letech působil v Microsoftu v oblasti rozvoje partnerů a partnerských programů a mimo Microsoft na různých pozicích v marketingu a managementu.
Mgr. et Ing. Gabriela Culík, Končitíková
Gabriela Culík Končitíková se dlouhodobě věnuje studiu Baťovy soustavy řízení a jejímu využití v praxi.V rámci své lektorské činnosti přednáší jednotlivá témata z Baťovy soustavy řízení. Studuje doktorský studijní program na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, v rámci disertační práce vytváří model pro aplikaci personálních zásad vytvářených firmou Baťa a. s. do roku 1945 do současného podnikatelského prostředí. Své studie publikuje, je autorkou několika knih. V současné době pracuje také pro Nadaci Tomáše Bati. Věnuje se sdílení inspirativních myšlenek Tomáše Bati v rámci projektu Inspirace Baťa.