Norbert Pýcha

Norbert Pýcha má za sebou více než 20 let zkušeností v oblasti Event Managementu a jeho profesní kariéra je téměř výhradně spjata s agenturou Event Arena, kterou spoluzaložil v roce 2000 a kterou spoluvlastní.

Norbert Pýcha má za sebou více než 20 let zkušeností v oblasti Event Managementu a jeho profesní kariéra je téměř výhradně spjata s agenturou Event Arena, kterou spoluzaložil v roce 2000 a kterou spoluvlastní. Hlavní náplní jeho práce je vedení společnosti, strategický rozvoj, HR management, supervize unikátních akcí a projektů a komunikace s klienty.Spoluzakládal Asociaci eventových agentur EMA CR v r. 2015. Vystupuje a přednáší na odborných akcích týkajících se Event Managementu od roku 2010.

Další autoři

JUDr. Helena Úlehlová

PhDr. Stanislav Gálik

Stanislav Gálik je česko-slovenský podnikatel, psycholog a inovátor. V současné době pracuje jako generální ředitel inovační laboratoře Aures Laboratories a je ředitelem pro inovace v AAA Auto.Od roku 2013 do 2015 přednášel na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity předmět Neuropsychologie rozhodování a působil jako předseda Central European Neuromarketing Association. V současné době Gálik přednáší na Masarykově univerzitě v Brně a také na vysoké škole Newton College v Praze.

Mgr. Tomáš Hrdina

Mgr. Tomáš Hrdina je advokátem specializujícím se na oblast obchodních korporací, zejména pak na oblast tzv. podnikových kombinací (přeměny, převody podílů, vklady do společnosti, akvizice) a komplexního poradenství pro obchodní společnosti včetně vymáhání pohledávek. Vedle toho se zaměřuje na problematiku právní odpovědnosti (občanskoprávní, správněprávní, trestněprávní) se zaměřením ve vztahu k obchodním společnostem, likvidací obchodních společností a oblast cenných papírů.

Ing. Hana Landová

Ing. Hana Landová je ředitelka sekce rozvoje území Hospodářské komory České republiky.

Ing. David Mejsnar

David Mejsnar je certifikovaný daňový poradce a ve své praxi se soustředí zejména na zdanění právnických osob a transakční poradenství.Je specialistou na svěřenské fondy a přeměny společností.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.