PaedDr. Ivana Dufková
Ivana Dufková se zaměřuje na projekty v oblasti veřejné správy. Od roku 2013 působí v Transparency International Česká republika, podílí se na projektech na Ukrajině, v Srbsku a Egyptě a projektu Evropské komise „Lifting the Lid on Lobbying“. Hovoří anglicky a rusky. Má za sebou 20 let praxe ve státní správě.
Lektorskou činnost v oblasti etiky, korupce a ochrany lidských práv vykonává v České republice i v zahraničí. Je autorkou a spoluautorkou učebnic a multimediálních výukových programů (etika, domácí násilí, komunikační dovednosti).
Další autoři
Mgr. Michal Černý
Michal Černý je garantem studijní profilace Technologie ve vzdělávání na Kabinetu knihovnictví a informačních studií na FF MU v Brně, kde přednáší předměty jako vzdělávací technologie, metodik ICT, laboratoř vzdělávacích technologií nebo digitální kompetence.Vystudoval učitelství fyziky a informatiky. Je autorem řady knih, jako například Digitální informační kurátorství v pedagogickém kontextu, Webináře ve vzdělávání: pedagogické a didaktické aspekty, Myšlenkové mapy pro studenty nebo editorem Tablet ve školní praxi, na RVP.cz napsal více než stovku článků a jako odborný garant zaštiťoval projekt z Výzvy 51 (tablety do škol) INTERES.
Vladimír Kvaš
Vladimír Kvaš je výkonný ředitel společnosti G2 server, jednoho z největších poskytovatelů cloudů ve střední Evropě.Vladimír je již 12 let zapáleným propagátorem cloudu. Zároveň však poukazuje na to, že cloud není vhodný pro každou firmu, ale pouze pro tu, kde to dává smysl. Jeho objektivní a analytický pohled na věc pomáhá mnoha firmám v otázce nasazení cloudu.
Mgr. Michaela Konečná
Marie Konečná v současnosti působí v advokátní kanceláři Škára & Partners, kde se specializuje především na oblast pracovního práva.
Ing. Robert Němeček
Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003.Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003. Získal řadu zkušeností nejprve jako řadový obchodník a následně jako manažer obchodního týmu. Z pozice manažera vedl mezinárodní obchodní tým a takřka dennodenně řešil otázku motivace a odměňování svého týmu. Díky tomu je schopen nabídnout konkrétní příklady z praxe, jak se k dané problematice postavit.