Petr Štědrý

Navrhuje digitální produkty, weby i aplikace.

V oboru User Experience se pohybuje od roku 2006. Pracoval jak na straně agentury, tak ve velkých nadnárodních firmách i start-upech. Pomáhal stavět prezentační weby i složité interaktivní aplikace. V současnosti je součástí agentury 2FRESH a ve volných chvílích předává své zkušenosti nové generaci UX Designérů v rámci UXWell.

Další autoři

Ing. Milan Hampl

Absolvent stavební fakulty ČVUT - obor automatizované systémy řízení.Od roku 1994 působil jako technický ředitel ve společnostech Cadsoft s.r.o. Techniserv s.r.o a jako konzultant ve společnosti ÚRS Praha, a.s. Od r. 1997 je společníkem ve skupině firem nesoucích značku IKA (Inženýrská KAncelář). Od r. 2002 je společnost IKA DATA, kde působí jako ředitel a jednatel, obchodním partnerem největšího světového producenta software pro FM a správu infrastruktury, americké společnosti ARCHIBUS se sídlem v Bostonu. Firma je aktivní v oborech souvisejících s FM a inteligentními budovami, má za sebou několik význačných projektů, od roku 2006 získala implementace CAFM v ČSOB celkem 3x cenu Projekt roku a v roce 2009 byl zvolen Osobností roku v soutěži o FM Awards. V roce 1999 spoluorganizoval založení české pobočky asociace IFMA CZ, od roku 2015 je prezidentem IFMA CZ.

Mgr. Michaela Švejdová

Mgr. Michaela Švejdová je odbornicí na prevenci a eliminaci šikany na pracovišti, budování sociálního bezpečí a vytváření důstojných pracovních podmínek v organizacích napříč sektory. Je zakladatelkou informačního portálu www.sikanavpraci.cz a Mobbing Free Institutu, který systematicky nastavuje principy etického a bezpečného prostředí ve veřejných institucích, neziskových organizacích i soukromých firmách. Od roku 2011 se specializuje se na šetření a řešení neetických jevů na pracovišti, proškolování ombuds osob a interních SAFE týmů. Přináší unikátní know-how a metodiky pro komplexní šetření, řešení i prevenci šikany, které využívají například inspektoři práce, ministerstva, odbory, zaměstnavatelé ve veřejném i soukromém sektoru. Dlouhodobě se zaměřuje také na stabilizaci týmů po krizových situacích, obnovu zdravého a funkčního pracovního prostředí. Její přístup staví na smírčí cestě, vzájemném respektu, obnově otevřené komunikace a nastavování udržitelných systémů spolupráce.

Mgr. Vladimír Studnička

Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.

Karel Otýs

Karel Otýs je expert na firemní nákup a B2B obchod. Zaměřuje se na rozvoj a vzdělávání pro praxi nákupčích, obchodníků a dalších profesí, které se podílí na nákupních a obchodních procesech. Má 30 let profesní praxe v obchodu a nákupu, od řadových pozic až po manažerské posty. Z toho 22 let aktivní služby v různých firmách a 8 let na volné noze, kdy byl plně zaměřen na rozvoj a vzdělávání nákupních a obchodních týmů.

Mgr. Šimon Hradilek

Šimon Hradilek je vedoucím advokátem v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS s.r.o.