PhDr. Vojtěch Bednář

Specializuje se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných.

Absolvoval studium sociologie a žurnalistiky na FF UP Olomouc (2006), a rigorózi (2009). V oblasti  poradenství pracuje od r. 2007 (dříve jako odborný novinář), od r. 2009 samostatně a od r. 2012 jako firemní sociolog.

Další autoři

Mgr. Miroslava Strakatá

Miroslava Strakatá má dlouholetou praxi v předškolním vzdělávání, nejprve jako učitelka, od roku 1998 jako ředitelka mateřské školy.V průběhu své praxe realizovala mnoho tuzemských i mezinárodních projektů týkajících se předškolního vzdělávání, v rámci projektů navštívila mateřské školy v mnoha evropských zemích. Věnuje se publikační a lektorské činnosti v oblasti předškolního vzdělávání a školského managementu.

Mgr. Daniela Růžičková

Daniela Růžičková pracuje v Národním ústavu pro vzdělávání jako odborná garantka vzdělávací oblasti Informatika a informační a komunikační technologie. Věnuje se rozvoji ICT kurikula a jeho formulaci v rámcových vzdělávacích programech.Vede skupinu, která připravuje aktualizaci RVP s cílem začlenit rozvoj informatického myšlení žáků do výuky od počátku školní docházky a rozvoj schopnosti žáků pracovat s digitálními technologiemi do výuky všech předmětů. Podílela na přípravě Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020 a jako konzultantka je členem skupiny MŠMT, která realizaci této strategie koordinuje, monitoruje a vyhodnocuje.

Mgr. Marek Stowasser

Mgr. Marek Stowasser je advokát z kanceláře KAROLAS Legal. Poskytuje právní služby veřejnému sektoru. Během svého studia absolvoval Marek roční studijní program na právnické fakultě Radboud Universiteit Nijmegen v Nizozemsku, kde se při studiu evropského práva zaměřoval mimo jiné na právo hospodářské soutěže, právo obchodních společností a právo veřejných zakázek.Mgr. Marek Stowasser je advokát z kanceláře KAROLAS Legal. Poskytuje právní služby veřejnému sektoru. Během svého studia absolvoval Marek roční studijní program na právnické fakultě Radboud Universiteit Nijmegen v Nizozemsku, kde se při studiu evropského práva zaměřoval mimo jiné na právo hospodářské soutěže, právo obchodních společností a právo veřejných zakázek.

Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.

Ing. Bc. Ludmila Klimešová, MBA

Ludmila Klimešová se jako významná odbornice věnuje daňové problematice ve strukturách Finanční správy České republiky více než 15 let. Od roku 2012 působí na Specializovaném finančním úřadě v Praze, který je úřadem pro správu daně vybraných podniků. Spolupracuje jako lektorka s Ústavem práva a právní vědy, o.p.s., kde garantuje modul profesního vzdělávání MBA a LL. M, nazvaný Daňová optimalizace. Lektoruje i další odborné daňové semináře pro veřejnost.

Mgr. Zuzana Ema Koláček

Mgr. Zuzana Ema Koláček působí jako psycholožka online poradny Mojra. Svou profesní dráhu odstartovala v diagnostickém ústavu, kde získala cenné zkušenosti s prací nejen s dětmi, ale i s dospělými, rodiči a pedagogy. Díky této praxi se naučila vnímat problémy komplexně a hledat hlubší souvislosti v rodinném i školním prostředí. Ve své práci se nejčastěji setkává s tématy, jako jsou úzkosti, stres, panické ataky, nízké sebevědomí, sebepoškozování či šikana. Velmi dobře rozumí tomu, jak úzce jsou propojeny emocionální vývoj a výzvy spojené s dospíváním. Právě proto při práci s dětmi vždy bere v úvahu celý rodinný systém — věří, že smysluplná změna nastává tehdy, když spolupracují všichni členové rodiny. Klienti oceňují její cit pro detail a schopnost vnímat i to, co na první pohled zůstává skryté. Právě tyto detaily pak často vedou k zásadním posunům a zlepšení situace. V online poradně Mojra působí jako psycholožka, která nabízí porozumění, bezpečný prostor a citlivý, ale efektivní přístup k řešení psychických obtíží.