PhDr. Zora Syslová, Ph.D.

Zora Syslová pracovala jako učitelka mateřské školy a od roku 1992 do roku 2009 jako ředitelka mateřské školy v Brně.

Nyní působí jako odborná asistentka na katedře primární pedagogiky PdF MU v Brně, kde je garantem oboru učitelství pro mateřské školy. Je dlouholetou členkou řídicího týmu Projektu podpory zdraví v mateřské škole, lektoruje pro vzdělávací střediska v celé České republice a přispívá do většiny časopisů s předškolní tematikou. Rovněž je členkou výboru Asociace předškolní výchovy, rady Asociace profese učitelství a Národní rady Unie školských asociací ČR – CZESHA.

Další autoři

Mgr. Rudolf Jakubec

Rudolf Jakubec je ředitelem výchovného ústavu pro děti a mladistvé s nejzávažnějšími poruchami chování v Boleticích.

PaedDr. Hana Sedláčková

Hana Sedláčková je inspektorka České školní inspekce Brno.

Mgr. Ondřej Pečený

Specializuje se na psychologické poradenství, koučink, facilitaci, mediaci a lektorskou činnost v oblasti měkkých dovedností.Vystudoval psychologii na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, absolvoval psychoterapeutický výcvik akreditovaný Ministerstvem zdravotnictví ČR, neustále se odborně vzdělává. V současnosti kromě psychologického poradenství, koučování a lektorské činnosti participuje na projektu Slunce občanského sdružení Tilia o.s., které připravuje programy pro děti z dětských domovů. www.ondrej-peceny.cz

Ing. Martin Mohapl, Ph.D.

Je odborný asistent na Fakultě stavební, VUT v Brně, kde na nové procesy a postupy spojené s digitalizací připravuje studenty. V rámci praxe se zabývá tepelnou ochranou budov, stavebním dozorem a vadami při realizaci objektů pozemního stavitelství.

Bc. Lukáš Hrňa

Obchodní manažer společnosti MiCoS Software, s.r. o.

PhDr. Jana Mrázková, Ph.D.

Pracuje jako školní speciální pedagožka a zároveň také v pedagogicko-psychologické poradně na pozici metodičky pro školní poradenská pracoviště. Dále působí jako supervizorka a učí na PedF UK v kurzu CŽV pro školní psychology a speciální pedagogy. Na této fakultě vystudovala  obor Speciální pedagogika a psychologie edukativní a školní, absolvovala sebezkušenostní psychoterapeutický výcvik, systemický výcvik v rodinné terapii a supervizní výcvik. Problematice inkluzivního vzdělávání, ale především podpoře žáků, učitelů a rodičů se věnuje ve své praxi, výzkumu i lektorsky.