AKA představila průvodce veřejnou zakázkou pro oblast komunikace
Klíčovým bodem metodiky je návod, jak vypsat zakázku z oblasti komunikace, aby zadavatel získal co nejlepší řešení svého zadání, zakázka proběhla v souladu se ZVZ v platném znění a zadavatel nebyl nucen vybírat pouze podle nabídkové ceny. Ta v tomto segmentu většinou nezaručuje efektivní nakládání s veřejnými prostředky, AKA doporučuje nastavit hodnotící kritéria v poměru 70 % kvalita: 30 % cena.
Hlavním výstupem projektu je samotný Průvodce komunikační zakázkou dle ZVZ. Obsahuje návod pro zadavatele v jednotlivých krocích nutných pro přípravu kvalitní zadávací dokumentace, vzorové briefy a kontakty na AKA, která je připravena po odborné stránce zadavatelům pomoci.
V rámci představení metodiky byl spuštěn i informační web pro zadavatele z veřejné správy www.metodikazvz.cz. Na stránkách je ke stažení kompletní Průvodce metodikou ZVZ stejně jako seznam kvalifikovaných odborných hodnotitelů, kteří mají minimálně 10letou praxi v oboru marketingu a komunikace, jež může zadavatel využít do hodnotících komisí.
Co dalšího zákon o zadávání veřejných zakázek přináší a mnoho jiných zajímavých informací se dočtete v časopise Veřejné zakázky v praxi, nezávislém odborném dvouměsíčníku, který právě úspěšně pokračuje třetím ročníkem.