Jak provádět systematický sběr informací o trhu, konkurenci a nových trendech
Základním kamenem všech marketingových aktivit firmy jsou bezesporu kvalitní a ověřené informace o trhu a skutečných, ale zejména potenciálních zákaznících.
Základním kamenem všech marketingových aktivit firmy jsou bezesporu kvalitní a ověřené informace o trhu a skutečných, ale zejména potenciálních zákaznících.
Logistika je klíčovou součástí strategie celého podniku, která se zásadním způsobem podílí na ziskovosti firmy.
Tisková konference k projektu Nová závěrečná zkouška proběhla ve čtvrtek 8. března 2012
Začátkem tohoto týdne vláda schválila novelu zákona o dani z přidané hodnoty. Podle ní budou muset plátci daně od roku 2014 podávat...
Čerstvě dokončený audit hospodaření Centra pro zjišťování výsledků vzdělávání (CERMAT) za období let 2009 až 2011 prokázal oprávněnost četných podezření....
Jaká je nová podoba stavebních veřejných zakázek po vydání dvou důležitých prováděcích vyhlášek č. 230/2012 Sb. a č. 231/2012 Sb.?
Dne 15. května 2013 prošel v Poslanecké sněmovně ČR druhým čtením návrh změny zákona o regulaci reklamy, který si kladl...
Až do konce roku 2013 nemusejí plátci DPH kontrolovat čísla účtů, na které svým dodavatelům hradí došlé faktury. Faktická účinnost institutu ručení...
Oproti předchozímu roku se objem daňových nedoplatků v roce 2012 zvýšil o 27 procent. Za tento nárůst mohou zejména nedoplatky...